Wie kan/mag er ook dit weekende gaan testen??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door trubbel, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Zooo spannend en hoop dat ik niet ongi word en van t weekend mag testen...

2. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ik ook!!!

3. choco23

choco23 Actief lid

6 aug 2009
    155
    0
    0
    ik ook!! jullie nog kwaaltjes?
    groetjes choco

4. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Voel jij ook al vanalles? Krijg af en toe steken in me bekken dat had ik bij me 1e zwangerschap ook. Kan echt niet wachten

5. choco23

choco23 Actief lid

6 aug 2009
    155
    0
    0
    hoi trubbel,
    ik heb al de hele week last van zere tepels, maar heb ik wel eens meer gehad en ik word smorgens beetje raar wakker honger gevoel maar toch ook beetje misselijk. ik ga nergens vanuit maar ben wel erg benieuwd wanneer is precies jou nod??
    groetjes choco

6. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Hey choco
    Ik heb ook het idee dat mn tepels wat donkerder zijn (mijn man d8 t ook) en mn borsten doen al paar dagen erg zeer.
    Nod is donderdag en bij jou?

7. choco23

choco23 Actief lid

6 aug 2009
    155
    0
    0
    mijn nod is vrijdag. maar heb ook al de hele week ongesteldheids buikpijn. spannend hoor. zijn jullie al lang bezig?
    groetjes choco

8. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Nee helemaal niet dit is de 1e ronde pas (komt wel niet veel voor meteen zwanger) maja ben r wel weer erg mee bezig.
    en jullie? Is het jullie 1e kindje?

9. choco23

choco23 Actief lid

6 aug 2009
    155
    0
    0
    ja is ons eerste kindje ronde 10. en je hoort het wel vaker hoor mensen met de 1e ronde zwanger ik ga voor jullie duimen wij zijn vorige week voor de 1e keer naar de huisarts geweest en mijn man zijn sperma is gecontroleerd . gisteren de uitslag gehad en was niet helemaal goed dus maandag weer naar de huisarts. groetjes choco

10. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Oh jeetje das kl*te zeg!! Maar wie weet is het toch wel 'raak'.
    Hoop echt voor jullie dat t deze keer wel zo is, ik loop al te hopen van zou t, zou t. Maar dat heb jij elke maand. Ik mag al van geluk spreken dat ik er al 1 heb waarbij t al de 2e ronde gelukt is. Ik ga echt heel hard voor je duimen, hou je me op de hoogte?

11. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Ook ik ga van het weekend weer testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden, nu 4 dagen overtijd maar vanmorgen test negatief :(.

Wij waren nog niet eens bezig voor een nieuwe spruit, onze kleine meid is nu net 8 mnd maar nu ik overtijd ben gaan we er volledig voor.... ook als deze dus niet raak zou zijn...

Ik vind het in ieder geval altijd weer een drama, wachten op je menstruatie (of eigenlijk dus wachten tot hij niet komt).

12. choco23

choco23 Actief lid

6 aug 2009
    155
    0
    0
    oh dus jullie 2e kindje dus niet helemaal nieuw meer voor jullie heb je nog niet zo iets van herkenning. ik hoop natuurlijk ook dat ik maandag niet meer naar de huisarts hoef maar gewoon van de week positief test. ik laat het je zeker weten hoe oud is jullie kindje? groetjes choco

13. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Nou dat is dus het raarste t lijkt wel of ik alles ben vergeten van hoe ik me toen voelde, op die bekkenpijn na dan.
    Wij hebben een zoontje van 18 maanden. Mijn man heeft wel even getwijfeld over een tweede qua financien.

@Tamara Dat is zeker spannend al 4 dagen overtijd. Maar wel leuk weinig leeftijds verschil (mocht je zeker zwanger zijn)

14. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    ga ff voor mn eten zorgen ben er straks weer

15. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Ik mag ook testen eind van het weekend. ZIt nu op dag 8 (DPO) dus maandag officieel NOD/testdag. Maar het weekend is wel super spannend. Moet dan misschien toch al wel duidelijk zijn.

Ik heb niet heel veel klachten. Wel emo (vanmiddag getraand op werk, niemand zag het gelukkig. ik zat er door heen) en beetje onder in rug pijn. Maar heel ligt. Oja en verkouden. Las ergens dat dit soms voorkomt bij zw.schap. Maar we wachten het netjes af.

Ronde 7 voor ons. Eerste kindje.

xx Pina

16. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Oh ja joh dat wist ik niet van dat verkouden, nou heb ik weer een kwaaltje erbij dan ben ook verkouden haha

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    IK mag maandag testen. En betreft die verkoudheid...stopppp je geeft me hoop:D Ik ben sinds zondagavond verkouden in combinatie met mijn hongerige/opgeblazen episodes ...*heeft heeeeel veel stille hoop* :):D;)8)

18. Baby4Us

Baby4Us Lid

2 dec 2009
    67
    0
    0
    Hallo! Ik zit inmiddels op dag 9 (DPO) dus zondag mag ik testen :) Heb eigenlijk geen of nauwelijks symptomen. Normaal zou ik nu al ongesteld moeten zijn (korte luteale fase), dus of ik ben zwanger, of mijn cyklus wordt eindelijk een beetje normaal:D

19. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Word dus een spannend weekend!!:D

20. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    hey meiden

Ik hoop voor het weekend al duidelijkheid te hebben maar gisteren een negatieve test en als ik morgen ochtend nog niet ongie ben doe ik er weer 1.
    allemaal heel veel succes met zwanger raken..

Liefs brenda

Deel Deze Pagina