@ Regenboogje, ik wacht ook nog even af of het echt doorzet, maar ga er wel vanuit. Tis ook weer op precies dezelfde dag als vorige maand, dus was al een beetje bang dat het zou komen. Balen, weer niet kunnen testen!
zwangere gefeliciteerd. Voor de meiden die ongi zijn geworden jammer en op naar de volgende ronde. Ik wacht nog even af tot maandag als ik dan nog niet ongi ben ga ik testen. Ik ben vanaf mijn miskraam altijd op dag 35 ongi maar we wachten nog maar even af.
Ik kan het nog niet geloven, maar ik heb vanochtend een positieve test gehad!! (Drie om eerlijk te zijn... kon het maar niet geloven!) Dit was onze derde ronde, dus het is redelijk snel gegaan. Hopelijk blijft nu alles zitten tot 10 oktober!!!
Gefeliciteerd!!! Wat geweldig Ik ga nu naar ronde 3 meiden, volgens mij heeft mijn menstruatie wel doorgezet.. Helaas! Nog meer meiden die vanmorgen getest hebben???
gefeliciteerd baby4us! Helaas had ik vanmorgen een negatieve test in handen, laat nou de ongi maar komen en op naar ronde 4
alle zwangere gefeliciteerd! Ik ga maar weer op naar de volgende ronde, ongesteldheid is toch weer doorgezet. Ben mijn lichaam een beetje zat aan het worden...
gefeliciteerd alle zwangeren!!! en voor alle meiden waarbij het nog niet gelukt is, nieuwe ronde nieuwe kansen!! blijf positief denken vooral als je pas gestopt bent ookal kan ik me de teleurstelling voorstellen!
Best veel zwangeren nog hier! Wat leuk, gefeliciteerd allemaal! Ik probeer weer even door te bijten met die vreselijke menstruatiekrampen (aaargh, die zijn erg als je geen pil meer slikt ) En hopelijk is het voor alle ongestelde meiden de volgende maand raak voor een zooitje november-baby's!!