Hallo allemaal, Ik ben bezig met zwanger worden, maar nu wil ik vitamine slikken. Ik heb teunisbloemolie tabletten gehaald ivm een onregelmatige cyclus, en materna van centrum, maar als ik ze ingenomen heb moet ik binnen een half uur overgeven, dus die hebben zo geen nut. Ik ben bang dat ik dit bij alle tabletten heb, dit omdat ik een paar jaar geleden een overdossis heb genomen, maar hoe kan ik dit oplossen (het zit meer in mijn hoofd als lichamelijk), want foliumzuur heb je toch nodig en ik wil mijn cyclus regelmatig krijgen. hebben jullie een idee??
foliumzuur proberen en anders even met je huisarts over leggen. ook vanwege dat je ooit overdosis hebt genomen.lijkt het me verstandig om met je arts te overleggen. succes meid.
Is het misschien iets om de tabletten eerst kapot te kauwen? De foliumzuurtabletten van het Kruidvat bijvoorbeeld smaken helemaal niet vies, die kauw ik eerst helemaal door en dan spoel ik het poeder weg met een slokje water. Succes ermee!
Ik zou nog proberen alleen foliumzuur te nemen en als dat niet lukt zou ik eens met de HA gaan babbelen.. Het is niet normaal dat je die vitaminen niet binnen kunt houden. Succes!
Ik weet dat er dames reageren om bepaalde vitamines. Misselijkheid is een van die reacties. Je kunt eens proberen om alleen foliumzuur te proberen, misschien dat je dan minder last hebt. En ander even de VK vragen, die heeft daar misschien ook wel ervaring mee?
ik heb ook altijd foliumzuur genomen. voor de zwangerschap geen probleem, eenmaal zwanger werd ik er mega misselijk van.
Hallo tweety26, Ik heb wel eens van een collega gehoord dat zij niet tegen een bepaalde stof kon die in zo'n vitamine pilletjes zaten, misschien andere vitamine pilletjes proberen? Van Etos zwanger worden, weet niet of je hier wel goed tegen kan, maar het is het proberen waard! Succes iig!