Longontsteking... Mijn dochtertje is vanmiddag met spoed opgenomen in het ziekenhuis, flinke bacteriële longontsteking.. We zijn sinds donderdag al 3 keer bij de huisarts geweest, kind heeft al 5 dagen koorts van 41-42 graden, welke we niet onder de 39 graden krijgen, is helemaal verzwakt, eet absoluut niks, en heeft ondertussen niet eens meer kracht om te lopen.. Vanochtend verdere onderzoeken geëist bij de huisarts, en gelukkig met spoed bloed laten prikken. Om 16 uur kwam de uitslag van de bloed, en om 16.30 zaten we op de eerste hulp op verzoek van de kinderarts. Mijn moeder heeft ook longontsteking sinds 2 weken (niet in aanraking geweest met dochtertje), en ik ben net een beetje opgeknapt van een flinke luchtewegen infectie.. Nu is manlief ook aan het kwakkelen.. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik wil met deze topic.. denk even van me afschrijven. Dat telefoontje van de kinderarts bracht me in 1 ruk terug 3,5 jaar geleden.. toen de neonatoloog belde dat dezelfde dochter een gevaarlijke infectie heeft en op de nicu moet blijven.. En toen ik vandaag met de ingepakte tas op de kinderafdeling kwam moest ik spontaan huilen, ze ligt weer aan de saturatiemeter (voor alle zekerheid) en aan het infuus.. al die slangetjes weer... Zelfs de zusters kennen ons nog.. hoe vetrouwd dat ook is,, ergens is dat natuurlijk niet hoe het zou moeten zijn Nu hopen dat de antibiotica en het infuus aanslaan en mijn moppie weer snel beter wordt..
Beterschap! Hier gaat het absoluut niet goed met mij opa.. voor de derde keer longontsteking op rij en nu ook nog een luchtweg infectie.. mij oma heeft het ook gehad... ze kunnen iig niet veel meer voor hem doen.. hij is 90 en 68 jaar getrouwd.. Niet te vergelijken natuurlijk.. deze man heeft een mooi leven gehad.. maar het heerst iig wel heel erg.. Nogmaals veel beterschap.. blijft erg om je kind in het zh te hebben.. helaas weet ik daar ook teveel van..
Och wat vervelend. Goed dat je verder onderzoekt hebt 'geëist'. Hopelijk slaat de kuur snel aan en heb heb je haar snel thuis. Mijn schoonmoeder heeft een zware bronchitis te pakken. Hoor t meer om me heen. Blijkbaar heerst er toch iets.
Ik hoor deze winter heel veel over mensen met longontsteking en andere aandoeningen aan de luchtwegen. Het lijkt idd wel of het rond gaat. Wil je heel veel beterschap wensen met je dochtertje. Het is al vervelend genoeg, maar helemaal als ze nog zo jong zijn. Op naar de lente met veel natuurlijke vitamine D!
Volgens mijn ha en ka heerst het inderdaad heel erg . Wij hebben het ook alkemaal gehad . Infectie op luchtwegen. Mijn broer en mama een longontsteking . Vreselijk dit en zoo dubbel voor jullie !! Ik hoop dat jullie en vooral de kleine meid dan snel opknappen Beterschap en sterkte !!!
Wat erg adi, daar sta je weer, bah een grote knuffel en ik hoop dat je meisje snel weer opknapt, sterkte.
Ach jeetje, wat vervelend zeg. Allereerst heel veel beterschap, maar ook sterkte. Het is logisch dat alles van toen weer terug komt en dat je het kwijt wil. Het is gewoon heftig als je kind in het ziekenhuis ligt. Wij hebben het met onze dochter gehad toen ze bijna 1,5 jaar oud was. Een dubbele longontsteking ook met al die toeters en bellen en ook even heel slecht geweest. Zo zielig en je voelt je zo machteloos. Gelukkig is jullie dochter nu in goede handen. Maar toch; al weet je dat, dan nog voel je je rot. Red je het zelf een beetje? Het lijkt me logistiek ook een heel geregel. Nogmaals, veel sterkte en beterschap!
Lieverd toch, wat moet jij je ellendig voelen. De zorgen om je dochter, het terug zijn in het ziekenhuis. Alle toeters en bellen aan dat kleine lijfje. Terwijl je zo hard hoopt dat ze dat allemaal nooit meer mee hoeft te maken. Hopelijk slaat de ab snel aan en kan ze weer wat aansterken. Heel veel succes en beterschap voor jullie de komende tijd!
Bedankt voor de lieve woorden allemaal, ik moet ervan huilen ( beetje een emo doos de laatste dagen) Ben nu heel even thuis om mijn andere twee schatjes naar kdv te brengen, en dan snel weer naar het zkh.
Och adi toch. Ik hoop dat je je kleine binnen de kortste keren weer lekker thuis hebt bij de andere kleine ukken. Beterschap
He meid, wat ontzettend rot! Kan me heel goed voorstellen dat het allemaal extra vervelende gevoelens oproept. En je kleine meid zo hulpeloos zien.. niet leuk! Hoop dat ze gauw weer opknapt. Kom maar op met die lente! Stomme griepwinter is dit. Blegh.
Heel veel beterschap!!! Hopelijk je je kleine meid snel weer thuis. Wel fijn dat de verpleging je nog herkend, dan weten ze wat erin je omgaat.
heel veel sterkte en beterschap. deze winter is inderdaad een moeilijke. heel veel infecties helaas. ik hoop dat je dochtertje snel weer gezond is!
Beterschap met je kleine meisje. En ja het heerst. Eerst mijn moeder en vorige week een nichtje ook met longontsteking. Hoop dat jou kleine meid snel op knapt en jullie snel weer lekker naar huis kunnen.
Beterschap voor je meisje! Lijkt me heel erg naar om een kind in het ziekenhuis te hebben. Sterkte ermee! Meestal slaat antibiotica na 1 of 2 daagjes wel aan, ik hoop dat je dochter ook snel opknapt!