Hoi meiden Ik zit even met een vies verhaaltje .... waar ik even geen raad mee weet.. Ik heb al een paar dagn last van mijn onderbuik en ik stap vanmorgen de auto in...toen leek het net alsof er iets in mijn buik knapte en ik voel in een keer mijn slip nat worden.....Ik ging snel naar binnen toe en snel naar het toilet,toen ik keek wat er aan de hand was, was mijn slip nog hartsikke droog.....Maar na het afvegen had ik heel helder slijm op het papiertje....Wie weet wat dit is? Ik ben nu klaar met 2e ronde clomid....wie weet heeft het hier iets mee te maken? Sorrie voor het lange en smerige verhaal,maar ik raak een beetje gestrest hiervan
misschien je eisprong?.. je zit daar aardig in de buurt.. maar verder zou ik het ook niet weten.. en dat slijm is gewoon vruchtbaarslijm als het helder en rekbaar is..
Oke ik zou het anders echt niet weten.....hihihi Kan je me alsjeblieft wat meer vertellen over dat vruchtbaarslijm? Dankjewel voor je reaktie
Hi Vruchtbaar slijm is helder en je kan er draden van trekken. Normale afscheiding is ondoorzichtiger, maar in de dagen voor en tijdens je eisprong ben je "natter" en is je slijm helderder en rekbaar. succes!
Oooooh oke ik ben nu al 14 maanden met de pil gestopt en dit is pas de eerste keer dat ik dat heb..... Hahaha Goed klussen dan maar..hahaha Bedankt meiden