steken in vagina

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door augurkjes, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ik ben nu 19 weken zwanger en heb momenteel last van die gemene steekjes in me vagina.
    Weet iemand wat dit is?
    en verlies van mezelf al onwijs veel slijm, maar nu nog meer als in het begin van me zwangerschap! Kan dit kwaad of niet?

bedankt alvast

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi, ik had dat ook, geen idee wat het was. Misschien door een betere doorbloeding? Volgens mij niks om je zorgen om te maken, hoor.

3. Riannechilly

Riannechilly Actief lid

15 dec 2008
    135
    0
    0
    Woonbegeleidster
    Dordrecht
    Ik had dat ook rond 20 wkn en nu met 31 wkn en 2 dagen doet het beneden gewoon een beetje zeer af en toe, het voelt een beetje beurs. Ik weet eigenlijk nie of dat normaal is :S

4. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Volgens mij is dat bandenpijn.

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ja klopt, het hoort bij bandenpijn, ik had het ook, en telkens als mijn beebje een groeischeut heeft krijg ik het weer een paar dagen.

6. augurkjes

okee bedankt voor de antwoorden dan maak ik me geen zorgen meer. Soms ook van die steken bij me heupen dus zal het er allemaal wel te maken hebben :)

bedankt ben weer gerust :)

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik heb het ook sinds een paar dagen en het is niet fijn nee, maar ik heb gelezen dat het idd bandenpijn is. Heb jij ook zeurderige steken aan de zijkanten van je baarmoeder? Gelukkig trekt het wel steeds vrij snel weer weg bij mij.

8. augurkjes

ja inderdaad, zijkant ook soms trek het door naar me rug. Maar het ergste ech van de vernijdige steken in me vagina af en toe...

Deel Deze Pagina