Wanneer was mn ei?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Rittjuh, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Hoi dames,

Ik zit met een vraag. Deze cyclus heb ik weer ovutesten gebruikt van Z&K. Op dag 22 had ik een posi test om 13.45u en dag 23 om 16.45u. Eerst dat ik op de 23e in de ochtend mn ei gevoeld te hebben. Maar omdat mn test 's avonds nog posi was, vraag ik mij af of dat wel kan? Of kan mn ei echt pas dag 24 of 25 zijn gesprongen? :(
    Ow ja.. Op dag 26 had ik pas slijm.. Dat maakt het voor mij allemaal nogal verwarrend.

Hoop dat iemand een idee heeft :)

Alvast bedankt!

2. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    je moet niet afgaan op je slijm de enen kee ris het er wel voor sprong de ander keer na duszz...maar goed dat je testen gebruikt,zolang je test posi is is ei nog niet geweest...gewoon blijven testen tot nega is duurt hooguit 2 dgn hoor...bij posi test kunje vanuitgaan dat ie springt tussen 24-36 uur en je kan van te voren al last hebben dus als je last hebt gehad hoeft niet zo te zijn alleen van sprong zelf

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Weet je zeker dat je letterlijk je eisprong gevoeld heb, ik voelde het ook altijd wel maar dat was altijd voor de eigenlijke eisprong.

Ik vind dat slijm juist net wel een hele goede indicator is. Ik gebruikte ovu testen en ik tempte maar je merkt al vlug dat je lichaam hele duidelijke signalen van vruchtbaar zijn geeft. Ik had altijd duidelijk slijm voor mijn eisprong, als het veranderde in wit en cremig was mijn eisprong geweest. Vind het dus wel apart dat je op dag 26 nog slijm had. (mss dat je sperma aanziet voor slijm?)

Het klinkt dat je idd op 24 pas je eisprong gehad hebt. Maar wat ik nou zo apart vind, hoe weet je ticker dat? Of heb je gewoon je langste cyclus ingevuld?

4. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    Ik heb NOOIT slijm opgemerkt, heb gewoon ovu testjes gedaan en had op dag 15 een knalrode test, ik zweer dus echt op de testjes, ik test 2 keer per dag en heb eidnelijk voor t eerst mijn ei gevonden dus..

Vorige maand had ik wel echter op dag 22 pas mijn eisprong.

5. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Bedankt voor jullie reacties! Ik ga dan idd van de ovutesten uit. Wil volgende ronde ook gaan tempen mocht dat nog nodig zijn (hoop stiekem van niet natuurlijk ;)).

@ Mime28: Je kunt bij het maken van deze ticker invullen op welke dag je eisprong was. Dan geeft hij daarna automatisch aan op hoeveel DPO je zit. Vind het zelf wel handig op die manier.

Deel Deze Pagina