Veel vreemde klachten

Discussion in 'Zwanger worden' started by sweetlove80, Jul 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    1,097
    398
    83
    Female
    Noorden van Holland
    Ik heb een vraagje ik heb al vanaf 12 juli ongeveer vruchtbaar slijm de gehele dag mijn baarmoedermond zit ook nog steeds heel hoog en is niet meer gezakt.
    Is dat normaal zo lang vruchtbaar slijm heb er ook wel eens een dagje tussen zitten dat het duidelijk minder is maar zoals vandaag weer het gevoel dat er wat uit liep en ik ga vegen en heb ontzettend veel slijm...(heb gisterenochtend sex gehad neem aan dat het vruchtbaar slijm wat ik steeds denk dat het dat is geen sperma is toch)
    Daarbij al een dikke week menstruatiegevoel in mijn onderbuik...ook een zwaar gevoel vooral als we met de auto over een drempel heen rijden lijtk het wel alsof er een steen in zit wat op en neer gaat.
    hoop natuurlijk dat ik zwanger ben maar ja als ik overal op ga letten heb ik atlijd wel zwangerschapskwaaltjes

- darmkrampen
    - menstruatiegevoel
    - misselijk
    - moe

Heb wel van 15 juli tm afgelopen dinsdag elke dag wat bruinverlies gehad dat is nu helemaal weg normaal krijg ik dat 3 dagen voor mijn menstruatie en dan zet mijn menstruatie door nu helemaal niet
    alleen in de periode wat bruinverlies gehad en soms een tikkeltje bloed maar dat was maar een veegje meer niet.

Daarbij pas gestopt met pil en daarna cyclus van 35 dagen dus kan maar zo zijn dat ik nog ongesteld ga worden maar vind het wel allemaal heel vreemd

Share This Page