Hoi allemaal! Wie kan mij duidelijkheid geven. Vandaag is de dag dat ik mijn menstruatie zou moeten hebben. Alleen ben ik vrijdag al “ongesteld” geworden, dit heeft maar 2 dagen geduurd, normaal vloei ik dik 5 dagen. Nu was het ook anders dan anders, helderrood maar geen enkele buikkramp en ook totaal geen stolsels. Op dit moment heb ik een opgezette buik (gister zo erg dat mijn spijkerbroek pijn deed), na koffie of bepaald eten ben ik misselijk. Kan er nog een kans zijn dat ik zwanger ben? Of houdt m’n lichaam mij voor de gek?! Sorry voor mijn lange verhaal maar wie heeft er duidelijkheid voor me? Alvast bedankt!
Ik zou een test doen, da’s het enige dat je duidelijkheid kan geven: Een innestelingsbloeding kan voorkomen, maar een kortere/lichtere menstruatie kan net zo goed voorkomen
Haha had zondag al een test gedaan en heel heel in de verte lijkt een streepje te staan, maar daar twijfel ik behoorlijk aan omdat ik toch gevloeid heb
Ik heb ook een keer een heel vreemde menstruatie gehad. Heel licht en vrijwel geen krampen. Maar het was echt een menstruatie. Dat kan zomaar wel eens verschillen. Als je in die twee dagen wel volle tampons/maandverband/menstruatiecup hebt gehad, denk ik dat het toch gewoon menstruatie was.