Hallo, ik zit met het volgende: ik heb net voor de kerstdagen mijn spiraal laten verwijderen. Mijn cyclus ziet er als volgt uit: 30,26,26,27,27 en nu zou ik denk ik afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden (dan zit ik aan de 28 dagen) maar ik zit nu op dag 30 en ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik reken mijn vruchtbare dagen uit met de calculator van deze site en was ik woensdag 6 juni volgens calculator het meest vruchtbaar. Maar we hebben die avond niet geklust maar een dag later (7 juni). 12 juni had ik een licht veegje bloed. Zou dit innesteling kunnen zijn? Of is het niet mogelijk omdat ik niet geklust heb op mijn vruchtbare dagen? Heb wel een test thuis liggen maar denk steeds dat ik nog moet wachten... Wat is jullie advies? Of heeft iemand een idee? Thanks vast! Groetjes!
Je hoeft niet persé op je vruchtbare dag te klussen. Van een dag ervoor of erna kan je ook zwanger raken.....als ik jou was, zou ik gewoon even een test doen.
He Poppy, 'k Zou inderdaad gewoon even testen! Zeker als je afgelopen vrijdag ongesteld had moeten worden! Laat je het nog even weten?
Hee dames, lief dat jullie mee leven! Ik heb gelijk een test gedaan... En er verscheen gelijk een dikke blauwe streep! \/ Maar ik wil nog niet helemaal blij gaan worden...Is toch nog wel vroeg. Maar hopelijk is het wel zo! Liefs Poppy!
Tja en net weer als een gek naar Kruidvat gefietst...weer een test gekocht en WEER verscheen er een streep! Oooh! Kan het niet bevatten eerlijk gezegd! Hou jullie op de hoogte! Liefs!
Oh wat geweldig voor je Hartstikke gefeliciteerd. Heb je het je man/vriend ook al verteld? En hoe reageerde hij?
Ja mijn vriend was er bij toen ik de eerste deed, en toen ik dus spierwit van het toilet af kwam lopen! Samen eerst een potje gehuild van blijdschap! Denk dat twee keer testen toch wel voldoende is, het is nog zo raar! We kunnen het eigenlijk allebei niet geloven! Toch leuk om te lezen dat er meiden zijn die meeleven! Wat ik ook zo grappig vind, is dat ik er zo'n 4 maanden heel erg mee bezig was (hele dagen op forum) en klussen op de vruchtbare dagen. Nu zijn we afgelopen maand op vakantie geweest en had al meer dan maand niet meer op forum gekeken, en dacht dat we geklust haddden op een niet vruchtbare dag...et voila! Kan ook toeval zijn! Jullie horen nog van me... Liefs Poppy