Hoi, Ik ben er vrijdag achter gekomen dat ik zwanger ben heel blij natuurlijk maar vannacht werd ik wakker van het brandende gevoel onderin mijn buik. Vandaag rond lunchtijd had ik ook weer een brandende pijn... Ik liep er krom van! Na even liggen gaat het weer weg. Ik heb last van hypermobiliteit dus wellicht is het al mijn bekken? Ik had even gebeld naar de gynaecoloog maar die zegt: ja dat zou kunnen, maar neem maar een paracetamolletje... Wie heeft dit nog meer?
Je kan echt vanalles voelen hoor zo vroeg. Het groeit dus moet plaats maken. Je kan ook voelen of je menstruatie krijgt. Maak je pas zorgen als je bloed verliest.
Dat branderige is hier groei en krampen komen ook door groei en verleggen van je darmen. Daar nu nog steeds regelmatig last van.
Ik ben nu ruim 6 weken zwanger en heb al ruim 2 weken hetzelfde als jou. Bandenpijn! Ik heb ook al een buik waar je u tegen zegt Het is mijn eerste zwangerschap dus ik ben soms ook wat onzeker. Maar probeer te genieten!
Een buik waar je u tegen zegt? Ik heb het voor m'n gevoel wel... Maar volgens mij zien anderen nix... bandenpijn komt toch later?
Laat voor de zekerheid testen op een blaasontsteking. Dat kan ook met verder weinig klachten verlopen. En tijdens zwangerschap ben je daar vattelijker voor. En een blaasontsteking kan risico's met zich meebrengen.