wie kan me even helpen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Passoatje, 9 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    ik zit bij een probleempje ,
    ik zal het proberen een beetje goed uit te leggen.. :D
    ik zit nu in ronde 2
    mijn eerste menstruatie was van 25/10/2008
    en de daaropvolgende menstruatie was op 17/11/2008
    nu had ik een ovulatietestje gedaan en die gaf op 29/11/2008 posi aan.
    nu als ik goed tel is mijn cyclus dus 23 dagen=>(van de 25ste tot de 17de = 23 dagen )

Nu is mijn vraag , kan het ook zijn dat mijn cyclus langer word?(omdat ik nog niet zo lang ben gestopt met de pil) want ik kon dus eigenlijk morgen testen.
    maar had vanavond getest en die was negatief!
    maar het kan nu ook wel zijn dat ik te vroeg heb getest niet?
    dat hoop ik toch een beetje , want we hebben echt rond mijn vruchtbare periode geklust.
    sorry voor het hele verhaal , maar moest dit even kwijt!
    wat denken jullie? weet niet wat ik moet denken of wanneer ik nog eens kan testen :D

alvast bedankt voor het antwoorde!
    en nogmaals sorry voor de hele uitleg :oops:

Groetjes passoatje

2. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    zou het nog even aankijken en in het weekend nog een testje doen met ochtendurine. Je cyclus hoeft niet meteen weer 23 dagen te zijn, dus even aankijken zou ik en dan weer es testen! hoop op positief meis, succes!

3. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    hihi ja hummie er zit nix anders op dan wachten vrees ik ,
    ik hoop gewoon dat ik te vroeg heb getest en dat ik zwanger ben :) maar er zijn nog dames denk ik die er zo over denken! :D
    wachten kan toch zo lang duren he :D

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Het is heel goed mogelijk dat je cyclus veranderd. Mijn eerste was 24 dagen en de volgende 26 dagen en daarna 2 x 27 dagen.
    Het is natuurlijk ook niet zeker dat je gelijk zwanger bent ookal heb je rond je ovulatie geklust. Ik hoop het wel voor je!
    Een lf (de tijd van ei tot ongi) is normaal rond de 14 dagen, dus de 13e je nod misschien. Je posi test was de 29e dus de 30e je ei waarschijnlijk.
    Als het niet het geval is, dan zou ik even je lf berekenen, want die is bijna altijd gelijk.

5. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden

ok bedankt annie :D
    zal dan maar rond de 14de opnieuw testen zeker..
    groetjes passoatje

6. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Het hoeft trouwens niet hoor. Ik heb een lf van 11 dagen, maar ze gaan uit van 14 dagen.
    Ik geloof dat een lf van 10 tot 18 dagen ongeveer goed is. Korter dan 10 dagen zou te kort zijn voor een goede innesteling.

7. andrea1981

andrea1981 Actief lid

21 nov 2008
    183
    0
    0
    ben in augustus gestopt, mijn eerste was 30 dagen toen 42 dagen, dus dat het nu langer duurt is wel normaal denk ik. Ik dacht ook overtijd.......maar dus niet want ben gewoon ongi geworden na 11 dagen overtijd... BEn erg beniewd wanneer ik nu weer ongi wordt. We zijn lekker aan de klus

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    gewoon even afwachten en over paar daagjes weer testen...
    succes meid :)

9. Kaantje

Kaantje Lid

28 mei 2008
    32
    0
    0
    Aalsmeer
    Ik heb precies hetzelfde. Ik heb de laatste maanden een erg korte cyclus gehad 21 tot 23 dagen. Ik heb mijn banner voor de zekerheid op 24 dagen gezet. Ik zit nu op dag 28. De laatste keer dat ik een clyclus had van 28 dagen is jaren terug, het meeste is toch wel 26 dagen.

Ik heb een paar dagen geleden getest en was negatief. Ik heb al twee kinderen en bij hun heb ik altijd op dag 30 getest. Dat ga ik nu dus weer doen. Als je ei een paar dagen later is geweest zal je ook pas een paar dagen later positief testen, dus als ik jou was zal ik gewoon over een weekje nog eens testen als je nog niet ongesteld bent!

Veel succes.

10. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @kaantje spannend meis! wanneer ga je een test doen? :D

@passoa, ga jij in het weekend nog x testen? succes meis, spannend! :confused:

11. Kaantje

Kaantje Lid

28 mei 2008
    32
    0
    0
    Aalsmeer
    Vrijdag ga ik weer testen.

Erg spannend. Bij mijn andere kinderen wist ik van te voren al te ik zwanger was. Nu twijfel ik heel erg omdat ik ook verkouden ben en dan kan dezelfde klachten geven.

Misselijk, last van maagzuur (had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook), veel plassen en steekjes in me baarmoeder.

Me man zegt trouwens dat ik zwanger ben ;)
    Dit is trouwens mijn eerste ronde! Ik ben een half jaar geleden ook begonnen met de eerste ronde maar toen door prive omstandigheden heb ik het na die ronde uitgesteld.

Mijn tweede zoontje was trouwens ook raak in de eerste ronde!

12. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @ kaan, nou laten weten vrijdag he, ben benieuwd! hopen dat het weer 1e ronde raak is.

13. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    hihi ik denk dat ik nog een weekje ga wachten bij testen :)
    mijn man is er alvast 2 gaan kope in de winkel :)
    ik hoop echt dat het raak is he voor ons hihi! hou me op de hoogte allemaal! zal ik zeker ook doen!
    groetjes passoatje

Deel Deze Pagina