12 weken echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door penelopea, 14 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Wij hebben afgelopen vrijdag onze 12 weken echo gehad. Mooi beebje, hartje klopte goed, maar ik zie nu op internet allemaal verhalen van bewegelijke baby's met deze echo. Die van ons heeft geen vin verroerd tijdens de echo. Lag ie dan gewoon te slapen, of komt het vaker voor dat ze echt niet bewegen?

En ik heb nu 2 echo's gehad, de eerste met 8 weken lag hij 2 dagen voor op groei schema, en nu bij de 12 weken lag hij 4 dagen voor. Groeit ie nou gewoon goed, of is ons prupke stiekem iets ouder dan wij denken??

Hebben we nu gewoon een lui dikkertje in de maak:D

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ze hebben een heel kort slaap waakritme en het kan dus heel goed zijn dat die boef lag te snurken. Mijn kleintje was bij de nekplooi meting ook heel rustig (11w4d). Ik vroeg of dit normaal was. De echoscopist zei dat het helemaal niet erg is als ze rustig zijn en dat dit ook met het karakter te maken kan hebben van de kleine. Of bewoog ie helemaal niet? Als het hartje goed klopt dan zou ik me daar verder niet druk om maken, denk ook wel dat ze anders iets gezegd zouden hebben.

Vanaf 11-12 weken wordt het moeilijker om exact te zeggen hoe "oud" je kleintje is, dus er kan elke keer verschil inzetten. Het kan maar zo zijn dat ie over 2 maanden 1 dag achterloopt. Ik denk dus niet dat ie ouder is, het is gewoon moeilijk op te meten. Zolang er niet meer dan 1 week verschil in zit doen ze er niks mee.

3. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Wat een luiaard is het ook he ;) Hij bewoon echt helemaal niet, maar de gyn heeft wel 4x gezegd dat het een perfect kindje is, dus het zal wel goed zijn. Het echo apparaat had ook kuren dus misschien komt het daardoor. Maar ik las al die verhalen, en zag ook ergens een filmpje en dat kind lag te spartelen joh. Nou die van ons lag zeker lekker te snurken, weet ik zeker dat het er een van mij is hahahah.
    Maar stiekem ga je dan toch wel denken he. Maar we hebben het hartje gehoord, en die deed het prima dus.

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    die van mij lag niet stil, maar het kan gebeuren hoor

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Die van mij bewoog wel, maar niet superveel. Ik had ook al die filmpjes op internet gezien. Allemaal van die stuiterende kleintjes hè!? Die van jouw lag gewoon lekker te maffen hihi. Moet ook gebeuren!

6. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Die van mij lag wel enorm te spartelen, maar bij de 20 weken echo was er geen beweging in te krijgen. Heb nog bijna op mijn kop gestaan omdat hij of zij lekker op de buik lag te slapen (dat heeft die kleine van mij haha) Het zijn moment opnames. Ik zou me echt niet druk maken hoor meis! Af en toe voel ik nu een dag amper iets gebeuren en vannacht tot vanmorgen was die kleine toch in de weer. Ik denk dat het meubilair weer anders moest binnen ;)

7. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik heb er 2 en die lagen beide in diepe rust hoor tijdens de 12 weken!!
    En als ik nu kijk...poh..lagen ze maar eens stil ;)

Niets om je zorgen over te maken!!

8. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Hihi, gelukkig maar, ik vond het toch wel een beetje spannend hoor!

Deel Deze Pagina