Hallo mensen willen jullie dit even lezen en dan zeggen wat je denkt ik ben voor het eerst na 4 jaar erg ongesteld geworden anderhalve week lang ik heb pcosyndroom en ook met tableetjes van het ziekenhuis werd ik nooit zo erg ongesteld ik was tot en met 3 november ongesteld nu nog niet weer ongesteld geworden geworden nu ben ik al wel 3 weken erg broert de heledag en soms alleen smorgens en savonds heb een test gedaaan die zij niet zwanger nu nog steeds niet ongesteld geworden. wel heb ik 3 weken geleden 1 dag een klein beetje bloed verlies gehad heb natuurlijk wel na de ongesteldheid goed gesport met mijn man heeft dit iemand eerde gehad en toch zwanger ps bij me moeder konden ze pas laat zien dat ze zwanger was en ook is ze bij mij gewoon elke maand licht ongesteld geworden
idd bloedonderzoek gaan vragen. Mijn vriendin heeft ook heel veel klachten die wijzen naar een zwangerschap maar de gewone testen geven niet zwanger aan en zij heeft nu ook een bloed onderzoek gekregen. We moeten nu afwachten wat die aangeeft. Ik hoop voor jullie dat het gelijk raak is!
hoi, ik heb hier ook geen ervaring mee maar als je gewoon even bij de huisarts testje laat doen, dan heb je iets meer zekerheid. Het kan zijn dat je lichaam minder snel hcg aanmaakt dan kun je neg testen nl.
Niet zwanger ze hebben een inwendige echo gemaakt hij zegt na dat die klaar was het is een kleine kans dat je zwanger ben 24 dec begint ik met de laaste hormoon kuur en als die niet lukt wil ik ivf
bij mij was ook pcos geconstanteert... Ik zou toen moeten wachten tot me menstruatie (was om de 17 dagen ongesteld...) zodat ik kon beginnen met medicatie. op zondag had ik hele zere borsten, en dacht ik doe morgen gewoon een testje... Dacht boeie... En wat dacht je? positief! savonds nog 1 gedaan, en die dinsdagochtend 1.. en POSITIEF! Volgends de gyneacoloog kon het niet, maar ben nu toch echt 29 zwanger