1 juni me NOD. Vorige week veel last van ongi-krampjes, die zijn vanaf zondag weggeweest en nu weer terug.......wel allerlei andere klachtjes...... Voel me een beetje down .......als het echte ongi-krampen zijn, laat de duvels dan maar komen.......durf niet nu al te testen....heb zoiets van: eerst maar afwachten of de duvels komen.......heb ook nog geen test in huis (expres) maar ik voel me wel een beetje ongeduldig! (en dat terwijl er een heleboel vrouwen zijn, die er heel lang over doen)
Atlijd wanneer je NOD nadert wordt de spanning groter en groter.. Probeer je ergens anders mee bezig te houden.. Een spannende film kijken bijvoorbeeld?
Mijn NOD is 2 juni. Ik ben eigenlijk deze keer niet zo ongeduldig, omdat alles erop wijst dat ik gewoon ongi ga worden: negatieve ovulatietesten, pijnlijke tepels, buikpijn, pijn in m'n lies. Een hele lijst dus, en allemaal pre-ongi klachten....
het wil niet zeggen dat de ongi-klachten betekenen dat je niet zwanger bent. Ik heb ook de hele week voor m'n NOD gedacht dat ik ongi zou worden, en wat blijkt, zwanger...hoe moeilijk het wachten ook is, nog heel even geduld! Groetjes, Joyce