mmz...denk dat toch die rode duivels eraan komen..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Peetje, 12 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Ik heb vanaf mijn een dag na mijn eisprong het gevoel gehad dat er een strakke riem om mijn buik zat....heel moe....misselijk...zin in dingen die ik anders niet lekker vind...kortom, ik dacht dat ik misschien wel zwanger zou zijn!
    Nu heb ik sinds vanochtend echt een ongi gevoel :cry: , ik zou deze week mijn NOD verwachten, maar met die ongi pijn denk ik dat ze toch echt gaan komen....Nu hoor/lees ik wel veel dat je een ongi gevoel kan hebben als je zwanger bent, maar is dat dan ook echt een ongi gevoel..of iets wat erop lijkt?

    Moest het ff kwijt....zooo teleurgesteld...ik heb e cht bewondering voor degene die er al heeel lang mee bezig zijn!

    groetjes Petra
     
  2. nik2004

    nik2004 Actief lid

    9 nov 2005
    118
    0
    0
    Tj aik zit eigenlijk met hetzelfde heb sinds vrijdag een ongi gevoel maar tot nu toe nog helemaal niets, maar het voelt wel alsof hij eraan komt.

    Hopelijk zijn we allebei gewoon zwanger!!!
     
  3. Niet meer actief

    ik heb precies hetzelfde de hele tijd een ongesteldheidsgevoel :(
     
  4. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Jee.....haha nou dat is ook wat en jullie zijn al 1 dag overtijd! ik moet nog 5 dagen! Nou hopelijk testen jullie positief! Wanneer gaan jullie eigenlijk testen joh haha ik zou me niet in kunnen houden hoor :oops: !
    Laten jullie het noag weten!!!! haha ben zeer niewschierig!!!!!

    liefs Petra
     
  5. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    sorrie voor de spelfouten...snel typen en een gewonde wijsvinger zijn de oorzaak...beschamende blik!!
     

Deel Deze Pagina