hallo allemaal. hier even mijn verhalen. in juli ben ik gestop met de pil. heb sindsdien een onregelmatige cyclus. 37-37-60 ben na 60 dagen weer ongi geworden op 21 november. we zijn nu dus 9 dagen verder en ik heb gisteren mijn allereerste ovulatietest gedaan. zie hier de foto. is dit een teken dat de eisprong eraan zit te komen? of kan het ook zijn dat het pas over een week is? wij zijn aan ovulatietesten begonnen om toch een beetje gericht te kunnen klussen. want een cyclus van 60 dagen is echt niet te doen. hoop dat iemand mij kan helpen. missck.
Maar kan het ook nog een week of misschien wel twee uitblijven voordat de eisprong daadwerkelijk is? Of komt het er nu echt aan binnen een aantal dagen.
Als ik zo'n test heb, dan komt het er wel degelijk aan! Meestal heb ik mijn ei een dag na de positieve test. Een enkel keertje duurde het wat langer.
Je ovutest is bijna positief, kan zijn dat het nog een paar dagen duurt. Dus hoogstwaarschijnlijk een vroeg eitje deze cyclus. Je vorige cyclus was wel erg lang, hopelijk was dat eenmalig. Nog even doortesten, dan merk je het vanzelf. Weet je zeker dat je niet zwanger bent trouwens? Dat vraag ik omdat LH testen ook reageren op HCG, en je nu al zo vroeg haast positief test.
Hoe was je ongi? heb je nog een zwangerschapstest gedaan op het einde van je vorige cyclus? Ik denk: of je eisprong komt er aan (je test is bijna positief) of je bent zwanger en de test reageert op het HCG!
oh? kan dat? aha... nou ik heb een week voordat ik ongesteld werd nog een zwangerschapstest gedaan. ben ongi geworden op 21 november. en die was negatief.
maar ben wel bijna 8 dagen ongesteld geweest vanaf 21 november (normaal trouwens maar 4 dagen, dus het duurde ook nog langer)
heb zojuist weer een ovu test gedaan. hij is toch weer iets donkerder dan gisteren maar nog niet net zo donker als de controlelijn. (zal nog wel even een foto plaatsen) heb er direct achteraan even een zwangerschapstest geprobeerd. maar deze was toch echt negatief. moet ik er dan maar gewoon vanuit gaan dat die een vroege eisprong wordt?
Dag allemaal. Hier even weer een foto. Eerste ovutest : CD 9 . 29-11-2011 om 18:10 Tweede ovutest : CD 10 . 30-11-2011 om 18:05 Derde ovutest : CD 10 . 30-11-2011 om 22:44
mmm en ik zie dat je een hele lange cyclus hebt, je weet dat je hier al een rede voor hebt om naar de huisarts te gaan want er zijn middelen die soms je cyclus wat kunnen verkorten
Je gebruikt ook de sensitive, ik heb een aantal dagen achter elkaar dit resultaat gehad, kijk maar even in mijn fotoalbum, bij de sensitive komt er volgens mij altijd een tweede streepje. Ik wil je niet ontmoedigen maar volgens mij kun je heel lang dit resultaat hebben voordat hij positief word. Omdat je normaal een lange cyclus heb. Ik hoop natuurlijk voor je dat ik het mis! groetjes