Morgen onder de wedstrijd heb je 20% KORTING bij het kruidvat! Kruidvat - Nieuwsbrief Dus heb je nog iets nodig? Of niet maar wil je iets hebben.... Gewoon even een hintje
ik ga inderdaad de stad in mijn man kijkt voetbal bij mijn vader en ik ga met dochter op pad voor vaderdag
Dat is een goede tip! Wij gingen in ieder geval al naar de stad (man kijkt ook geen voetbal) dus óp naar het kruidvat, hebben ze altijd wel dingen die ik kan gebruiken. Bedankt!
Wij waren toch al van plan om de stad in te gaan (man houdt ook niet van voetbal) dus we gaan maar ff inslaan bij de KV, luiers enzo, die komen toch wel op
Scapino heeft morgen tijdens de wedstrijd 25% korting. Kruidvat had ik inderdaad ook al een mailtje van. Maar ik ga toch lekker voetbal kijken haha.
ion de nieuwsbrief staat actie is niet geldig op tabak, cadeaucards, geneesmiddelen,telefoonkaarten en zuigelingenvoeding
geldt wel voor luiers. en het is tussen 12 en 5 uur, dus ook mensen die wel voetbal kijken, kunnen naar de kruidvat!
En volgens mij valt de babyvoeding voor ouder dan 6 maanden ook niet onder zuigelingenvoeding. Ik weet dat ze de voeding voor onder 6 mnd niet met korting mogen verkopen, maar volgens mij de rest wel. En luiers ook wel.
Mooi ... De luiers zijn daar deze week in de actie, 3 middelpakken voor 14 nog iets, en dan dus nog 20% extra eraf dus voor ong. 12 euro hebben we weer een flink voorraadje
wbt. zuigelingenvoeding boven de 6mnd. verschilt volgens mij per winkel. Bij de ene winkel is het wel in de aanbieding. Bij de andere nooit of er geld geen korting op...heel raar.