Hallo! Heeft iemand ervaring met de vroege test van het Kruidvat? Gister heb ik namelijk een test gedaan en was negatief ik zou vandaag ongesteld moeten worden maar er zijn nog geen signalen dat het komt. Normaal heb ik buikpijn en hoofdpijn. Hoor graag van jullie!
Ik zie dat je gewoon de pil slikt? Pil + negatieve test = niet zwanger. Sorry. Kan zijn doordat je hoopt zwanger te zijn, je onbewust je pilbloeding tegenhoudt waardoor deze later komt. Dat kan namelijk. Ik zou me pas zorgen maken als je eind van deze week nog geen pilbloeding gehad hebt. Dan zou je nog eens kunnen testen. En de Kruidvat 2 voor 5 euro is goed. Ook de CB Digitaal met wekenindicator is prima. Die kun je nu ook al gebruiken op je pil-NOD.
Ik zie niet staan dat ze aan de pil is. Ik zou dit overigens posten in een andere sectie; die van tests. Nog even wachten met nog een test doen. HCG loopt per 2 dagen op.
Ik had negatief met een vroege test van kruidvat! 4 dagen van tevoren getest. Nu inmiddels 32 weken zwanger ik zou dus over 2 dagen een nieuw testje doen!
Ik had 4 dagen van te voren getest en toen was hij bij mij al wel licht positief, maar in de bijsluiter staat geloof ik ook dat het percentage dat klopt (zwanger of niet) omhoog gaat naarmate je dichter op bij je nod komt? Dan hoeft het nog niet zo veel te zeggen.
Ik had 2 dagen voor DPO getest met een LF van 12 dagen en testte positief met de gewone test (niet de vroege test). Hoop toch op een wonder voor je.. Succes!
Nee niet meer getest omdat een paar dagen erna mijn menstruatie is begonnen best een teleurstelling ondanks dat we er niet bewust mee bezig zijn