Mijn dochter is 5 maanden oud, rolt een beetje en doet verder niks, ligt altijd op dezelfde plek in bed en doet nog niks. Maar wanneer gaat het ledikant lager? Hij staat nu nog op baby stand.
Hier met 7 maanden gedaan toen ze ging zitten. Daarna ging ze zich ook optrekken. Zolang het bij rollen bleef nog niet.
Ligt eraan op je standen zijn. Onze hoogste stand was prima zolang hij niet rolde. Maar toen hij eenmaal kon rollen, hebben we hem eens gevonden met een voetje over de rand gerold. Daarna naar de middelste stand gedaan. Totdat hij zich ging optrekken.
Je kan m altijd op de middeltste stand zetten. Niet gelijk zo heel laag. En als ze gaan zitten & je denk dat hij/zij zich kan optrekken dan gaat hij omlaag.
Wij hebben het twee weken geleden gedaan. Toen vond ik haar ineens door het hele bed, ze rolde op haar buik, schopte en duwde zich zelf naar de hoofdkant. Ik vond het eng worden, vandaar dus omlaag gedaan.
Bij ons met 8 maanden. Hij ging zich beneden in de box ineens aan de spijlen optrekken en in bed met z'n slaapzakje aan rolde hij op z'n buik en zat dan in kruiphouding. Ons (ikea)bedje heeft maar 2 standen volgens mij, dus nu staat 'ie helemaal laag.
wanneer ze zich begint op te trekken gelijk naar beneden doen. @sanny: ik heb ook zo een ikea bedje, het is of hoog of helemaal laag
das een hele goeie vraag, ik zou het bedje omlaag doen zodra je merkt dat je kindje zich gaat optrekken. onze dochter ligt nog steeds in de 'babystand'.
wanneer ze zich gaan optrekken. Hier ging ie met 6 mnd op dreumes stand (midden) en met 10 maanden helemaal naar beneden. Met zoon ging het bedje al met 8 maanden helemaal naar beneden.
Wij hebben hem een week geleden naar de middelste stand gedaan. Ze gooit d'r heupen/kont steeds vaker omhoog. Ik wil geen risico lopen en die middelste stand is er niets voor niets denk ik dan maar. Dan kan je er toch goed bij en ben ik gerust
Ik vroeg het me ook toevallig af... Mijn dochter trekt zich nog niet op, kruipt ook nog niet maar ligt wel in de vreemdste houdingen in bed. Gaat nu ook eigenlijk steeds op haar buik slapen, met haar billen omhoog Ik weet eigenlijk niet of ik 2 of 3 standen heb, maar ga hem toch maar naar beneden doen van de week. Beter te vroeg dan te laat idd..