Haha ik begrijp het ook niet. Rode mug likken/spoelen? Poepiepakket? Ik struikel daar ook over. En ook bij jou ipv jouw en me ipv mijn trouwens.
Glassex? Poepiepakket? Rode mug likken? Zijn dat de fout uitgesproken woorden? Welke woorden horen dat te zijn? Ik snap er werkelijk waar he-le-maal niks van.
Struikelen over me woorden in zin van verkeerd uitspreken, ik heb het geloof ik niet goed verwoord en getypt even aanpassen.(struikel niet enkel met praten over me woorden haha)
"Me" woorden? Sorry maar daar krijg ik zo'n jeuk van! Het is "mijn", kan me echt niet voorstellen dat dat zo moeilijk te onthouden is....
Nee niet van belgie. Rode mug is voedsel voor vissen kleine rode wormpjes die we moeten spoelen voordat we ze verkopen
struikelen over woorden, ja dat is soms heel grappig. Maar ik snap werkelijk geen enkel voorbeeld. En dat ge-me leest echt een beetje vervelend, sorry.
Kom op zeg. Zo moeilijk is het niet om te snappen wat ts bedoelt met dit topic. Wat versprekingen betreft kan ik er niet zo snel veel voorbeelden voor de geest halen. Op 1 na. Ik kende een nogal vervelende gozer. En die zat weer te etteren en bezeerde zichzelf. Toen zei ik god straft zichzelf. Echt de verkeerde om zo tegen te verspreken Ik heb het nog een paar uur aan moeten horen....
Ik heb hier waardevolle spullen achter grot en slendel liggen. Of die gaat achter grot en slendel. Achter slot en grendel dus. Vroeger bleef ik me daarmee verspreken en struikelen en het is dus altijd zo gebleven. Mensen weten meestal wel meteen wat ik bedoel gelukkig.