droge mond voor nod??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door henriet, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    wie heeft ook vlak voor haar nod een hele droge mond de hele dag door??donderdag moet ik ongesteld worden,maar ik hoop dat ik zwanger ben!!heb vanaf zondag steeds meer symptomen.draaierig,beetje misselijk,droge mond en veel plassen!dus wie weet is het raak!!
    maar nogmaals had 1van jullie deze symptomen ook vlak voor haar nod??? :(

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Een droge mond heb ik ook enorm...
    Of het ...het..juiste symptoom is!??
    We wachten af ;)

Mirre

3. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Ik heb ook een droge mond en moet ook donderdag ongesteld worden.. hoop natuurlijk ook dat het raak is maar goed..misschien is het een symptoom.. kan er niet echt iets over vinden op internet :(
    idd maar afwachten :)

4. Friemeltje

Friemeltje Actief lid

2 jul 2006
    406
    1
    0
    Ik sluit me bij jullie aan!
    Ik heb 's nachts gewoon een fles water bij mijn bed staan!!
    Dusss, we wachten af!! duimen!
    enn me banner klopt niet.. ik heb nog steeds geen :evil: :evil:

5. Niet meer actief

hier nog 1 met een droge mond ,ben 2 dagen overtijd

6. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    ojee zou het dan misschien toch???
    ben ook de hele dag al draaierig,jullie ook??en eten bevalt mij nu ff niet heb gewoon geen trek,maar heb ook andere problemen aan mijn hoofd(broer wil scheiden)dus misschien speelt dat ook wel iets mee op mijn eetlust.maar dat draaierig en dorstig,droge mond heb ik vanaf gister en dat van mijn broer wist ik vanmorgen pas.
    ben benieuwd moet tot donderdag geduld hebben!!

7. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Ik heb ook een droge mond en vaak erg duizelig.....

8. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    hielkje wanneer ga je testen dan??

9. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    ponnetje jij bent al langer overtijd nog geen zinom te testen??

10. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Heb ik al gedaan, 2 keer positief, alleen heel licht maar wel na 1,5 uur. Heb het gevraagd aan een verloskundige en ze vertelde me dat het niet uitmaakt dat ik het zo laat heb afgelezen. Als je geen hormoon hebt licht het streepje sowieso niet op. Heb morgen afspraak bij de huisarts ;) en 31 oktober bij de verloskundige.

11. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    had je die symptomen ook al voor je nod ponnetje?

12. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Ik heb geen NOD gehad, ik slikte de pil. Dan blijf je gewoon ongesteld omdat het een onttrekkingsbloeding is en geen menstruatie. Ben er nu een week mee gestopt. Heb nu in totaal 4 maanden symptomen (in het begin wat minder,maar steeds meer nu), dus denk dat ik zo'n maand zwanger ben. M'n buik is ook iets dikker geworden, heb normaal een plat buikje.

13. tanja8

tanja8 Niet meer actief

hey henrietik
    dat ken ik ook .. geen eetlust.. of wel eetlust en als ik het dan voor me zie staan dan verdwijnt de trek meteen en word ik misselijk .Ook heb ik last van obstipatie.. normaal heb ik dat al af en toe maar zo erg als nu.. haha nou ja wachten tot vrijdag!
    jij heel veel sterkte met de scheiding van je broer.. vervelend hoor! en succes met wachten tot donderdag:)

14. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Eten smaakt mij ook helemaal niet!! Maar hier kan het ook van spanningen komen :( ...zit me ff allemaal niet zo mee.
    Ik moet voorlopig nog wel afwachten, want zit nog flink voor m'n NOD..
    Een symptoom wat ik ook heb is niet goed kunnen slapen :( dit had ik vorige keer ook toen ik zwanger was..., maar ik weet niet zeker of het nu van toepassing is, want het gaat al 2 dagen niet zo goed hier thuis dus de spanningen spelen een grote rol ook qua slapen..

15. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Ik heb alleen maar honger, honger, honger! Als ik ff niet eet dan krijg ik weer honger en wordt ik duizelig en koppijn :(

16. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ohh !! Dat heb ik ook.... echt enorme mega honger vandaag, om de twee uur ongeveer. Had net gegeten, mn spinazie smaakte naar zand en mn sla naar blaadjes van de bomen :rolleyes: Dat was om half 7 vanavond, wel een normale portie gegeten (met moeite haha) Maar nu honger honger honger .... men !!

17. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Erg he haha! Ik zorg dat ik gewoon heel de dag aan het kauwen ben ;) Ben jij al zwanger of ben je overtijd?

18. sanex

sanex Actief lid

15 aug 2006
    191
    0
    0
    Heb ook al een tijdje last van een droge mond etc. Maar zou niet weten wat het is.
    Afwachten maar..
    Maar ik zie dat je zwanger bent.. :rolleyes: gefeliciteerd!

19. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Hoi Sanex,

Hoe is het verder met jou? Bedoel je mij, dat je ziet dat ik zwanger ben? Ik moet het allemaal maar afwachten want erg duidelijk is het allemaal niet. Testen zijn heel licht, en ik krijg nog een bloedtest....kijk maar bij Zwanger? HELP! daar zie je m'n hele verhaal staan.

Liefs Ponnetje

20. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Henriet!

ik zie dat je zwanger bent!!
    gefeliciteerd!!!! geniet er van!!!
    :) :cheers:

Deel Deze Pagina