Moeder zwart maken bij kinderen? En kinderen uitschelden?

Discussie in 'De lounge' gestart door bamjolan, 21 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik moet even iets van me afschrijven, ben namelijk erg geschrokken.
    Ik wil niet teveel in detail gaan want weet niet of ze meelezen.

Mijn kinderen hebben buiten gespeeld en het eea gedaan met nog meer kindjes.
    Ze hebben t opgeruimd maar niet goed genoeg want er werd aangebeld dat t nog overal lag.
    Affein, ik kreeg ineens een scheldpartij over me heen, heb gezegd dat ze normaal tegen me kan praten en zei ze dat ik mn bijdehande b*k moest houden en ze wel even anders naar boven zou komen, en anders moest ik maar naar beneden.
    Ze had tegen mijn kinderen gezegd dat t rotkinderen waren.
    Vervolgens toen ze aan t opruimen waren had ze gezegd "ik ga even de politie bellen voor jullie k*nkermoeder".

Ik ben overigens echt niet bang, ja bang voor mijn kinderen.
    Want die durfde niet meer naar beneden toe.
    Ze waren helemaal overstuur.
    Toen ik dat zei tegen de persoon in kwestie was het dat ze maar eerder bang hadden moeten zijn, voordat t papier overal heen waaide.
    Ik vind niet dat je een kind bang moet maken met schelden, schreeuwen en dreigen.

Ik spreek dr iig wel nog er op aan van de week, heb al eerder aanvaring gehad over hoofdluis...dat heb ik later ook nog gewoon over gepraat, al vind ik dit toch wel een ander verhaal.
    Ik laat me natuurlijk niet uitschelden.
    Nu is het zo dat mijn andere buuf, dus morgen een klacht bij de woningbouw gaat neerleggen omdat ze meerdere kinderen uitscheld en erg agressief is.
    Ik weet niet hoor..ben bang dat t alleen maar erger word zo.

Kijk, ik snap ook wel dat rotzooi voor je deur vervelend is, of dat je bang bent voor een boete, want dat was ze nl.
    Maar mensen kunnen toch normaal praten?

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik vind het niet normaal
    dan spreek je die kinderen aan, van ruim het even wat netter op, en daarna bij de ouders en dan meld je het en vraag je aan de ouder of ze beter willen opletten of even de kinderen willen helpen.

maar ik geloof dat buren tegenwoordig zo mogen doen, ik had vandaag ook een aanvaring, terwijl wij echt niks hadden gedaan.
    gelukkig bestaan er ook nog genoeg leuke buren (die heb ik ook)

3. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.656
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Nou ja zeg,dat kan ze toch ook op een normale manier zeggen?

4. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

#4 mv3hartendiefjes, 21 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jul 2010
    lieve schat

dat mens heeft het lef om jullie uit te schelden bang te maken en ook nog eens te dreigen
    ze voelt der eigen echt niet goed bij der hoofd is het wel:x
    waar haalt ze het felle lef vandaan om jullie zo te behandelen
    ze had het ook heel maar ook heel anders kunnen aanpakken
    en kunnen zeggen en je eervol kunnen behandelen
    ze had bv kunnen zeggen dat er wat papier ligt van de kinderen en dat ze wilt dat het word op geruimd of in vervolg
    maar jullie zo neer te leggen gaat te ver
    ik had net als jou buuf de woningbouw in gelicht en gezegt dat je ook wil behandeld worden met respect
    dus meis laat je niet afbekken en niet kisten niet pikken dit
    wie weet waar de volgende keer mee aan komt dat gek mens:x:(
    onwijs dikke knuffel want die heb je echt verdient:)

5. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Idd. erg aso!
    Kan me voorstellen dat je kinderen erg geschrokken zijn!

Heeft de persoon in kwestie zelf ook (jonge) kinderen??? Niet te hopen als ik het zo lees....

Sterkte meis....sommige mensen zou je het liefst een enkele reis naar verwegistan willen geven;)

6. 4days

4days Niet meer actief

Gewoon asociaal volk idd. Die heb je helaas overal, en over het algemeen valt er ook niet mee te praten.

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Nee idd, helaas!
    Ja, zelf hebben ze ook kinderen, wat oudere en een van mn kind's leeftijd.
    Vorig jaar ook al een scheldkanon gehoord hoor tegen haar dochter, ook met k...
    Ze zijn niet makkelijk, gaan ook om met drugsgebruikers.

8. Zo zou bij mij niet moeten gebeuren zeg..
    Wat een figuren heb je ook!

Zo'n persoon zou je toch even een paar flinke hoeken willen geven?

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat een asociaal mens. Vind het zielig voor jouw kinderen dat ze ze uitscheld voor kutkinderen. Dat kan echt niet. Dat zijn echt van die mensen die je het liefste zo ver mogelijk van je vandaan houd...

Sterkte!

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    ik ben heel makkelijk en snel met aangifte doen, dit omdat ik mee gemaakt heb hoe snel dit soort dingen uit de hand kunnen lopen.

Ik vind dit absoluut niet normaal, en zou er zeker een melding van maken bij de politie (staan jij en je buuf ook sterker bij de woningbouw)
    Als iemand zo tegen mijn kind te keer zou gaan zou ik niet meer voor mezelf in kunnen staan kan ik je wel vertellen!

wat een *piep* situatie!

11. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Oef wat een aso!

Kreeg je niet de dringende behoefte om daadwerkelijk naar beneden te gaan? dat zou ik namelijk wel hebben.

Toen wij in een appartement woonden waren het altijd de zelfde schooljochies die beneden stonden te schelden en tegen de muur liepen te piesen. Ik heb hun er diverse malen op aangesproken op een nette manier, maar de 4e keer was ik het zo zat, ik heb er zo een emmer met koud water over heen gegooid. Hun zeiden namelijk dat IK de rommel maar op moest ruimen, en ach dat heb ik dus ook gedaan....

12. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Ik heb dit ook al eens gehad. Buurman (woonde wel verderop in de straat) heeft mijn zoontje en zijn vriendje zo vreemd behandeld. Slaan en dreigen enz. Samen met de moeder van het vriendje heb ik toen aangifte gedaan van mishandeling. Aangezien Buurman brandweerman en bij de gemeente werkt werd ons gezegd dat we beter geen aangifte konden doen...Van mijn kids blijf je af dus hebben we toch doorgezet. Gevolg is dat hij voor de rechter is geweest. Wij hebben hem in ieder geval een poepie laten ruiken. Gelukkig is hij verhuisd en woont er nu familie van ons in dat huis, veel beter!

Aangifte doen dus samen met de buren!

13. mama van j

mama van j Niet meer actief

Inderdaad asociaal zeg..tegen kinderen praat je toch niet zo ..
    Maar als ik het goed begrijp praat ze zo ook tegen jou..ik zou het niet erg vinden als er een klacht tegen haar werd ingediend.
    Moet ze op z'n minst maar een beetje normaal doen..

14. Chai

Chai Niet meer actief

Ik denk dat ik me niet in had kunnen houden en der ff wat Krav Maga moves had laten zien, lol. :D

15. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Haha, uiteraard had ik wel ZIN om te gaan, maar omdat zowel mijn kinderen als andermans kinderen erbij stonden, heb ik mijn mond verder gehouden.
    Ik vind niet dat ik kinderen moet betrekken ergens bij, soms kun je dat idd niet voorkomen maar het voelde voor mij niet goed.

Ik vernam net dat ze tegen nog 2 mensen uit dr stekker is gegaan.

16. Happymama70

Happymama70 Actief lid

1 nov 2007
    141
    0
    0
    Sweet Lake City
    Woon je toevallig in Zoetermeer?

Ik heb afgelopen dinsdag ook samen met een buurvrouw aangifte gedaan, omdat er iemand bij ons regelmatig met water en chloor naar de kinderen gooit.

Afgelopen zondag heeft ze tot 2x toe bewust bloempotten naar de kinderen staan gooien. Helaas had mijn zoon er niks mee te maken, maar kreeg wel bijna de bloempot op zijn hoofd.

Dit allemaal omdat de kinderen daar volgens haar niet mogen spelen.

Deel Deze Pagina