graag advies!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kirsten1988, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Goedemiddag allemaal!!
    Sinds 2 weken heb ik erge buikpijn. Ik had hiervoor ook al last van buikpijntjes maar deze is anders. Loop ook bij MDL arts en mijn darmen zijn het niet. Nu dus sinds 2 weken ander soort buikpijn soms wat krampjes etc. Ook was ik heel erg moe. Dokte heeft bloed geprikt en dat was allemaal in orde, nu heeft hij niet op zwangerschap geprikt. Afgelopen maandag 'ongesteld' geworden maar is een andere ongesteldheid als normaal. Nu op dag 2 is het bijna niks meer!! Ik heb al wel 3 testen gedaan maar allemaal negatief. Kan het zijn dat ik toch zwanger ben maar te vroeg getest heb?
    ik heb ook de laatste paar dagen veel last van maagzuur terwijl ik dat daarvoor eigenlijk nooit had. Ook moet ik vaker plassen heb ik vreetbuien. Soms moet ik me aanzetten tot eten en soms heb ik bere honger. Ook ruik ik veel dingen beter.
    Zijn er steeds mensen die dit ook hebben gehad, of zijn er mensen die me advies kunnen geven. De testen waren van DA eigenhuis merk. Weet niet of dat van invloed kan zijn?

Hopelijk kunnen jullie me helpen!!!

2. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

dingen die ik kan verzinnen:
    - toch weer even naar HA, opnieuw bloed prikken.
    - andere test kopen, ik heb vaak gehoord dat de testen van kruidvat snel reageren (2 voor 5 euro)

en anders zul je toch af moeten wachten.....

sterkte!

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Als je negatief test denk ik niet dat je zwanger bent. Je ongi kan anders zijn omdat je je zo druk maakt over je buik ;) (en ja dat kan, genoeg ervaring ermee hier..)

De symptomen die je beschrijft zeggen niets, veel vrouwen hier op het forum kunnen beamen dat je je een heleboel onbewust kunt inbeelden! Beide keren dat ik zwanger bleek voelde ik juist niets. Meestal krijg je pas zwangerschapsversvhijnselen met een week of 6.

Zou je zwanger kunnen? Ofwel heb je onveilige seks gehad?

4. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @ Marieke
    ik slik normaliter de pil alleen door medicijn gebruik kan het zijn dat deze niet goed werkt. Ook heb ik een tijdje last van diarree gehad waardoor de mogelijkheid bestaat dat de pil zijn werk niet doet. Ik heb inderdaad onveilige seks gehad.

de symptonen had ik al voordat ik er over na begon te denken of ik evt. zwanger was. Misschien dat ik nu inderdaad onbewust spoken ga zien.

Deel Deze Pagina