bloed bij ontlasting

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door hope29, 5 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hope29

hope29 Lid

3 jan 2008
    6
    0
    0
    Gelderland
    Heb a.s maandag mijn nod.
    Sinds 2 weken heb ik enorm veel trek,gevoelige/gezwollen borsten,veel dromen,dan vrolijk dan weer enorm chagrijnig,slecht slapen.. Ik had het idee dat ik misschien wel zwanger kon/kan zijn. Nu heb ik sinds 3 dagen bloed bij mijn ontlasting en een vreemd gevoel in mijn buik. Soort krampen maar ook weer geen ongi krampen. Maak me veel zorgen, zeker omdat we al 1 jaar bezig zijn!

Wie heeft dit ook weleens meegemaakt of herkent dit?Wie weet wat dit misschien kan betekenen?

hope

2. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    bloed bij je ontlasting bedoel je uit je vagina of uit je anus

sorry voor de rare vraag maar als het uit je anus komt en je hebt buikpijn kan het een buikgriep zijn ik heb er zelf last van gehad vorige week

als het uit je andere gaatje komt kan het zijn dat je of je ongi er aan komt of mischien een innesteling maar daar durf ik niet zeker van tezijn

3. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Heb je misschien last van een moeizame stoelgang? Dan zouden het misschien aambeien (kan ook inwendig) kunnen zijn... Ik heb er zelf weleens last van als ik ongesteld ben... dat werkt bij mij altijd ontzettend op m'n darmen waardoor ik vaak naar de w.c. moet en daardoor te veel druk zet steeds, met als gevolg aambeien. Heel vervelend, maar niets ernstigs.

Als je je ongerust maakt, gewoon de huisarts even bellen.

4. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Als er bloed bij de ontlasting zit is dit altijd een reden om naar je huisarts te gaan. Misschien zijn het inderdaad aambeien maar laat dit aub door een arts beoordelen, er kan namelijk nog meer aan de hand zijn in je darmen. Het is zeker geen zwangerschapsymptoom.

Heel veel sterkte,

conny

5. hope29

hope29 Lid

3 jan 2008
    6
    0
    0
    Gelderland
    Dank voor jullie reacties!

Het bloed komt echt uit de anus en zit tussen de ontlasting! Heb het vanochtend niet erg meer gehad, t werd minder! Misschien is het dan toch een buikgriepje... Heb het ook al de hele week koud en een beetje diaree!
    Als ik het de komende 2 dagen nog heb bel ik de ha..

6. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Ik had dit deze week ook maar ik bleek aambeien te hebben :confused:
    Ik heb er een zalfje voor gekregen van de huisarts ;)

7. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ja aambeien kunne het ook zijn indd als het vandeweek nog niet over is even naar de ha gaan

suc6 meid

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    wat het ook nog kan zijn heb ik altijd last van een scheurtje in je anus :$ en inderdaad aambeien... maar vaak heb je aambeien als je veel kracht moet zetten met persen :$ en ik las diaree dus vandaar, maar kan altijd even ernaar laten kijken :) kan maar het zekere voor het onzeke nemen zeg ik altijd maar:)

Deel Deze Pagina