Men zoontje van 16 maanden is al heel vroeg tandjes beginnen krijgen en die zijn er in een recordtempo aan het door komen. Hij heeft hier eigenlijk zo goed als nooit last van gehad... Nu is hij al een paar dagen niet in orde. Hij wil bijna niks eten (zelfs dingen waar hij anders nooit genoeg van heeft, een koek bv), en hij wil bijna niet drinken (enkel zijn melk gaat er redelijk vlot in). Hij heeft de laatste dagen ook enorm veel stoelgang in de pamper. Vaak heel diarree-achtig met veel slijmerige draden in. En nu begint hij ook redelijke hoge koorts te maken. Bovendien wil hij ook bijna niet meer slapen. Zijn dit nu de tandjes waar hij last van heeft of toch iets anders? Wie kan me helpen?
Waarom bel je niet naar de huisarts voor advies? Het lijkt me niet goed als een kindje met dit warme weer maar zo weinig drink. En zeker met diarree zal ik dan oppassen dat hij niet uitdroogt.
Ik zou Zowieso ors geveb met dit weer. Een kindje van deze leeftijd is zo uitgedroogd (meegemaakt met dochter) Daarna even naar de huisarts bellen voor de rest. Sterkte