lieve allemaal ik heb even een vraag het is de eerste keer pregnyl prikken voor mij geweest die heb ik gezet op vrijdag de 12e disndag veel te vroeg getest natuuurlijk was ie licht positief vandaag getest spierwit enkel controle streepje nu heb ik begrepen dan hcg ook in de pregnyl zit en zich iedere 23 uur afbouwt wat dus inhoud dat het dan nu uit mijn lijf is maar houd dat dan ook in dat er geen innesteling geweest is?? want anders had je wel hcg aangemaakt toch sorry vloor de vele vragen maar ik heb voor het eerst na 9 rondes een eitje met puregon 150 en pregnyl dus ik wil het liefste alles weten het is voor mij helemaal nieuw had de hoop al bijna opgegeven dus lieve allemaal wat kan ik verwachten of ervaringen delen ik ben zelf wel al dagen misselijk lage onderrug pijn soort eierstok pijn ofzo het idee dat ik ieder moment ongie kan gaan worden en sinds vandaag witte afscheiding dit heb ik normaal alleen maar als ik ongie moet worden maar dan is het vaak dik en brokkelig en dus een schimmel infectie dit is dun en wit . . . . ik hoor graag meer ervaringen dank jullie wel alvast x daisy