**6 april 2011 gestopt met de pil**--cyclus 37-34-47-?-- Ik heb maandag 22 aug mij ei gehad. Precies een week later, afgelopen maandag 29 aug, 2 dagen bruinverlies gehad. Gisteren 1 sept.enorme harde krampen/steken in buik gehad.Ik ga dan weer twijfelen, of zou dat mijn ovulatie zijn geweest? Maar als ik 'verstandelijk'nadenk is dat niet zo om dat ik voor mij ei ook last heb gehad van cervixslijm en er draden van kon trekken....en PRECIES een week daarna 2 dagen ienieminiebruinverlies...Ik had sochtends wel wat witverlies,soort gelachtig, op mijn wc papiertje maar dat trof je verder de hele dag niet meer aan. En dat heb ik met naderende eisprong wel altijd. Ik verwacht mijn Nod rond 6 sept. Wanneer zou ik kunnen testen?Nu heeft nog geen zin lijkt me. Ik voel nog niks namelijk.. Moet je altijd wat voelen als je, misschien, zwanger bent? En wie heeft een soortgelijk verhaal en is het goed gegaan in een zwangerschap? Want als ik weer ongesteld wordt..dan weet ik echt niet hoe mijn lichaam werkt hoor Alvast bedankt voor het meedenken/reageren!
hé hay, vreemd hé een vrouwenlichaam.. ik weet het zo ook niet eigenlijk.. maar je vroeg wanneer je kon testen als ik jou was zou ik maandag of dinsdag een testje wagen succes
hoi anneke, kan de clearblue nu al genoeg hcg meten dan? ik heb een 'zware buik', beetje als je bijna ongesteld moet worden..... Herken je dit ook? verder nml helemaal geen last van kwaaltjes pijntjes of iets.. Ja af en toe met vlagen erge last van mijn rug, net boven de billen... Groetjes, MG