wie kan me helpen?! ik weet het echt niet meer!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door AngelaV, 7 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Hallo dames,

Ik zit al een tijd te kwakkelen met mn ventje. Hij heeft reflux en al een keer in het ziekenhuis gelegen omdat er zelfs bloed op zn speentje zat. Nu heeft ie medicijnen en t ging opzich goed, behalve dat ie niet goed kon slapen. Dus hebben we m op zn buik gelegd en ging perfect.
    Nu wilde ie dat opeens niet meer van de week. Hij wilde helemaal niet meer slapen, zowel overdags niet als s nachts. En vandaag slaapt ie alleen maar!! Huilt keihard tijdens paar slokjes, dus ik denk dat ie weer pijn heeft. Hij laat nu ook al 2x 70cc staan van de 200cc en normaal drinkt ie altijd alles op! Ik ben ten einde raad, weet t echt niet meer.

Iemand tips wat ik moet doen?

2. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    ik zou toch echt weer naar de kinderarts gaan...
    arme jullie :( succes!

3. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    KA bellen!!

Heel veel succes!

4. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    De kinderarts bellen dat heb ik ook gedaan en dat doe ik nog steeds weleens als ik er niet meer uit kom.

5. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Welke medicijnen heeft hij? Op linker zij is heel goed dan stroomt maagzuur sneller door. Wij hebben onze dochter tijdlang in zijlig kussentje laten slapen. Tot ze zelf goed op buik en rug kon rollen, sindsdien slaapt ze op haar buik. Half uur tot 3 kwartier recht op houden, bedje schuin omhoog zetten. Goed laten boeren na flesje, al duurt het een half uur.
    Wij weten er alles van, 5 maanden met haar rond gelopen en zelf nauwelijks geslapen. Zielig is het he als ze zo pijn hebben. Het breekt je hart!! Maar gelukkig, het gaat over!! Vooral toen mijn dochter vast voedsel begon te eten ging het stukken beter

Ik zie dat hij nu 3 maanden is? Volgens mij kan het dan weer ff wat erger worden, is de piek zeg maar. Sterkte!!!

Deel Deze Pagina