Hallo Allemaal, Ik vraag jullie advies om het volgende: Mijn vriend ik zijn druk aan de klus om zwanger te raken. 22 februari ben ik gestopt met de pil en ben 19 maart heel keurig ongesteld geworden, wel kort, 2 a 3 dagen, maar goed was er wel blij mee. Daarna bleef de ongesteldheid uit , misschien had dat te maken met ontpillen en heb me er niet druk om gemaakt. Op 29 april heb ik een ovulatietest gedaan en die testte positief. Wij dus druk geklusd En nu heb ik sinds vrijdag, zo af en toe bruine afscheiding een ongesteld gevoel in mn buik. Heb vrijdag een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief. Ik weet nu niet wat ik heb, zou dit dan ongesteldheid moeten zijn? Dat lijkt me erg weinig, misschien toch maar naar de huisarts? Heeft iemand van jullie een idee wat het is? Alvast bedankt. Groetjes Iris.
ik zou als ik jou was nog even afwachten meis dat ontpillen is erg lastig dus die eerste rondes zijn lastig bij te houden. ik hoop natuurlijk dat het een innestelingsbloeding was wan dat kan naturlijk ook he? of een ovulatiebloeding. het kan zoveel zijn maar de huisarts zal waarschijnlijk hetzelfde zegen gewoon even afwachten je lichaam is zo afhankelijk geweest van die rotpil en moet het nu alleen doen en dat kost wat moeite en tijd succes gr kim
Als je op de 29e een positieve ovulatietest had, zou je een eisprong hebben gehad op de 30e april of 1e mei. Je ongi zal nog wel komen, als je zwanger zou zijn is het wellicht nog te vroeg om te testen. Je zit nog geeneens 14DPO (days past ovulation) nu, vandaar.
Hey meid, Volgens mij hoort dit bij het ontpillen, helaas. Ik ben ook eind feb. gestopt met de pil. Daarna 1 keer ongi geworden en daarna niet meer. Ook geinformeerd bij de dokter en die gaven ook aan dan het hoort bij het ontpillen. Misschien word je nu wel erg snel ongi. Dan kan je tenminste aan een nieuwe ronde beginnen.. Succes! ik weet hoe je je voelt.
Hallo, Dank voor jullie antwoorden. Heb vandaag voor de zekerheid nog een keer een test gedaan en die was negatief. Ik hoop dat ik snel echt ongesteld word, nieuwe ronde, nieuwe kansen! Groetjes Iris.
Alleen door het ontpillen kan het langer duren voor er een eisprong optreedt, maar een lutteale fase duurt vaak niet langer dan 18 dagen.. zelfs op het gemiddelde 14 dagen zit je nog niet op. Denk dat je over een paar dagen ongesteld wordt hoor, dan kunnen jullie ook weer verder klussen he