wie kan me helpen? ik zoek een gala positie jurk,

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door teigetje1, 25 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ikzelf heb maar 1 jurk..... Mijn trouwjurk. Ik ben geen type-jurkdrager en ben er dus een leek in :).

Nu gaan we met mijn man zijn werk naar de première van de nieuwe James bond film, en je raad het al.... daarvoor moet hij in smoking en ik het liefs in een gala jurk.

Ik ben 1.60, slank (nu 56 kg met buik), kleine boobies.
    Wat voor jurk zou mij dan kunnen staan, netjes, maar niet overdreven. (iedereen zegt overigens dat een jurk mij geweldig staat :))? En waar zou ik moeten zoeken, ik ben geen type shoppen, dus een dagje stad is niks voor mij.

O ja... Ik kan geen hakschoenen verdragen.

Wie o wie zou een ideetje kunnen hebben? Mag gehuurd of een niet te dure jurk.

2. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Kijk eens op asos.com. Zij hebben een hele mooie positielijn met hele mooie jurken!

3. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    #3 MnnW, 25 sep 2015
    Laatst bewerkt: 25 sep 2015
    Ik had op de bruiloft van mn zus ook een jurk van asos.com. ik ben ongeveer net zo gebouwd als jij en heb m nog liggen. Je mag hem voor eenklein prijsje overnemen als je wilt. Hij is niet helemaal gala (want tot op de knie en niet lang), maar wel heel feestelijk.

Het is deze

4. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Kan je geen gewone stretch jurk aan?
    Het zou zonde zijn om een dure galajurk te kopen als je die daarna niet meer aan gaat doen. Je kan een lange (stretch) jurk kopen, nauwaansluitend en deze opfleuren met mooie juwelen?
    Moet het een lange jurk zijn of mag het ook kort?

Ik heb net even een snelle google search gedaan en hier vind je wel wat:
    Positiekleding galajurken kopen | BESLIST.nl | Ruime keus

En hier ook trouwens (zalando)
    https://www.zalando.nl/dames-stijlvol-zwanger/cocktailjurken/?order=activation_date

5. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
  6. Driessen21

Driessen21 Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.021
    284
    83
    Vrouw
    Je zou ook even bij Bonprix kunnen kijken, veel nette (lange) jurken voor prima prijzen. Afhankelijk van je buik kun je wellicht ook naar gewone jurken kijken die wat 'fladderig' zijn met een accent onder de borsten. Dan heb je meestal voldoende ruimte voor je babybuik. Na het dragen kun je hem waarschijnlijk ook wel weer via Mp ofzo verkopen. Veel succes!

7. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Prenatal had een hele mooie zwarte lange positiejurk. Stretch/tricot, dus doet misschien een beetje goedkopig aan. Maar als je een mooie stola erbij doet dan maakt helemaal af.

Ik ben zelf ook klein van stuk en mij pastte ie prima.
    Hopelijk hebben ze hem nog.

8. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    H&M heeft vaak ook mooie jurken.

9. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    LACE MATERNITY DRESS - Mama.licious

Mooi, stijlvol, goed voor dit seizoen, mooie kleur voor op de rode loper en goed te combineren met goud of zilveren tasje en goud of zilveren schoenen

Staan nog veel meer mooie jurkjes op deze site

10. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    #10 Micera, 25 sep 2015
    Laatst bewerkt: 25 sep 2015
    De meeste jurkjes die hier genoemd worden vind ik eerder feestjurkjes. Geen galajurken. Daarvoor zijn ze te kort en te bloot ;) De laatste jurk, in het kant van mamalicious, is ook wel kort, maar vanwege de bedekte armen komt die nog het dichtste in de buurt. Dat is overigens wel een prachtige jurk. :p

Bij asos zag ik toevallig net ook een lange jurk staan. Wel jersey, dus niet super gala, maar vanwege de lengte kom je in de richting. Ook nog in de aanbieding, dus leuk voor je portemonnee ;)
    ASOS Maternity | ASOS Maternity Drape Maxi Dress at ASOS

Overigens staan daar ook meer andere "galajurken" op:
    Paars: Club L Maternity | Club L Maternity Plunge Front Maxi Dress at ASOS
    Rood met cape: Club L Maternity | Club L Maternity Maxi Dress With Cape at ASOS
    Zwart met cape: Club L Maternity | Club L Maternity Maxi Dress With Cape at ASOS
    Bordeau-rood-paars met speciale rug: ASOS Maternity | ASOS Maternity Drape Maxi Dress With Blouson Sleeves at ASOS
    Blauw met glitters: Club L Maternity | Club L Maternity Sequin Embellished Maxi Dress With Plunge Front at ASOS
    Roze met zwart kant: Little Mistress Maternity | Little Mistress Maternity Lace Overlay Maxi Dress at ASOS
    Zwarte met maar een schouder: Isabella Oliver | Isabella Oliver One Shoulder Maxi Dress at ASOS

De vraag is of je een galajurk wilt kopen voor een keer? Ook al zitten er best mooie tussen :) Die afweging moet je zelf maken.

11. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ik denk dat deze te kort is. Maar thanx voor het meedenken.

Er staan mooie jurken bij, Dank jullie wel. Ik ga straks eens goed kijken.

En idd... tasje, sieraden, kapsel.... Daar dacht ik nog niet aan haha. Ik heb alleen een trouwring, zwarte ballerina's en een rommeltas waar ik alles in dump :D. Nu voel ik me een boerin die omgedoopt moet worden in een zwaan :D ;).

12. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Mogelijk dat het zou kunnen. Ik heb sommige gewone jurken ook langer aangehad in de zwangerschap. Het is wel lastig om in te schatten, omdat deze jurk een corsetsluiting heeft. Mijn trouwjurk had ook een corsetsluiting, en dat betekende dat de jurk eigenlijk "hing" op mijn taille/heupen. Omdat het een strepplessjurk is.
    Ik twijfel of dat ook goed gaat met een dikke buik... Dat zou je eigenlijk moeten passen.

Ik zag op marktplaats overigens ook echte positiegalajurken staan:
    ≥ Positiejurk galajurk Tiffany Rose maat 34/36 - Merkkleding | Positiekleding - Marktplaats.nl
    ≥ Positiejurk galajurk Tiffany Rose - Merkkleding | Positiekleding - Marktplaats.nl

13. opnaarnr1

opnaarnr1 Actief lid

14 feb 2015
    127
    0
    16
    NULL
    NULL
  14. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

22 mrt 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
  15. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Och kijk, je bent een schat :D:D. Die onderste vind ik kei mooi. Ik zal zo eens gaan snuffelen op marktplaats.

16. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Halloo. Ik ben getrouwd met 20 weken zwangerschap en wilde nooit een echte witte grote trpuwjurk. Bij bellyfashion.nl heb ik eeb jurkje gekocht!! Je kan online bestellen of langs gaan in de winkel in Zoetermeer. Hele fijne winkel!

Deel Deze Pagina