Hoi, Tja, welke vrouw wil dat nou niet; mooie volle ronde borsten...nou ik dus; ben altijd keurig gemiddeld 75B geweest wat prima bij mijn bouw past en voel me nu gewoon opgeblazen van voren, ben al ruim een C maar draag geen BH's meer: te pijnlijk. Ik zit pas in week 10 en zo te voelen aan de pijn en trekkend gevoel van m'n huid groeien ze nog volop. Wat is jullie ervaring; hoe lang kan dit nog doorgaan? Straks ben ik een D-cup na de bevalling! groetjes, vrouw 27
Tja, is ook weer bij iedereen anders... Ik heb van mezelf D cup, maar droeg altijd een C, omdat dat lekkerder zat. Nu draag ik wel een D (zonder beugel, anders klemt het en gaat het pijn doen), terwijl ik, volgens de lingeriezaak een E (mijn god wat een maat !) zou moeten proberen... maar dat zit ècht niet lekker... Ik zei nog: dat ik zwanger ben, wil niet zeggen dat ik alles maar hoef te laten hangen... Die vrouw van de winkel: ... De eerste 12 weken had ik ook heel erg veel last van trekkerige huid en droge plekjes enzo. Sinds een aantal weken is het weer gewoon goed. Voelt nu als voor de zwangerschap (alleen een stuk zwaarder en groter maar okay). Nu groeien mijn borsten niet meer eigenlijk (na week 13 niet meer). Ik heb geen ervaring, maar hoop eigenlijk dat ik mijn oude maat wel weer terugkrijg nà de bevalling en de borstvoeding... Maarja, mijn moeder hield er een grotere maat aan over... Hopelijk is dat niet erfelijk dan Heb normaal gewoon maatje 38 en wil dus straks niet topzwaar worden ofzo... beetje uit proportie dan...
Hoi! Bij mij groeiden ze de eerste 4 maanden van 75d naar 80f....Daarna is het gelukkig gestagneerd. Ze waren die eerste maanden ook zo vreselijk pijnlijk, maar dat is na de 4e maand verdwenen. Ben wel blij dat ik nu zo'n mooie ronde buik heb, dat het helemaal in proportie is. Het schijnt dat ze in de laatste maand ook nog weer flink kunnen groeien. Afwachten maar! Groetjes, Mickey
Ik begon de zwangerschap vrolijk met een 80B en zat met 8 weken ook al op een C, heb toen meegroeibh's gekocht, want als er niks omheen zit doet het alleen maar zeerder (bij mij dan). Inmiddels 26 weken en zit nu al aan een 85D. Ach ja, ze zullen wel weer een keer krimpen toch. Met die dikke buik eronder valt het toch niet zoveel op. Maar zou toch ff naar meegroeibh's gaan kijken als ik jou was. Die kunnen toch nog voor heel wat steun zorgen.
Ben blij dat ik niet de enige ben die niet in Bettie Boop wil veranderen Ik hoop met jullie mee dat er ook weer een 'krimpfase'komt Hoopvol dat er dus tussen week 14 en 16 een 'rustpauze'komt... Klinkt goed die meegroei-BH's waar heb je die gekocht? groetjes, vrouw27
Hier geen verandering, ik voel wel dat ze iets voller zijn geworden maar ik blijf nog steeds bij mijn B cupje. Ik zou een extra cup zeker apprecieren :-D
voor de zwangerschap had ik al 75E en die bh draag ik nu nog steeds. omdat ik het zonde vind om elke 2 maand een nieuwe bh te kopen. ik moet eigenlijk weer een maat groter maar ja. volgende maand maar eens kijken. deze bh's kosten al 30 euro per stuk. grrrrrr. kuss
Hier nog iemand! Een cupje meer vind ik ook niet erg, als het maar bij 1 blijft hihi. Ik heb trouwens wel hele gevoelige borsten op het moment die wel aan het groeien zijn. Ik pas nu mijn gewone B-cups nog wel maar daar zal nog wel verandering in komen.
ik heb een tijd geleden mijn borsten laten verkleinen naar cup C, en ik was best bang dat ze weer enorm zouden gaan groeien. Maar bij mij voelen ze vooral zwaarder maar niet echt veel groter... Ik heb wel meegroeibh's gekocht maar ik draag ze nooit, dat vind ik echt ondingen zeg! Die pasvorm is vreselijk en ze zitten zo hoog dat ze boven al je shirts uitkomen. Maar na de bevalling zal ik wel even geen keus hebben denk ik....
Tja toen ik zwanger werd van Bryan, 5 jaar geleden alweer, had ik cup B/C. Hier hield ik cup D aan over, maar had tijdens de borstvoeding wel cup E/F Inmiddels 17 weken zwanger en heb nu cup F/G , ben benieuwd hoe dat zometeen gaat tijdens de borstvoeding en wat er van over blijft Maar helaas heb je het dus niet voor het zeggen. Ik vond cup B/C ook meer dan genoeg, maar helaas is het dus niet anders.
hier nog 1, ik had 75B en nu 80C en die zijn ook al te klein, op naar D en ik zit nog maar in week 12, mijn man vindt het helemaal geweldig trouwens alleen zijn ze een beetje te pijnlijk op dit moment, jammer genoeg voor hem!
Hier normaal forse d en wat ik nu heb geen idee.als ik moet schatten denk ik ondertussen forse f. ik heb sinds week 6 meegroei bh's omdat niets meer paste. Beugels doen zeer, dus alles zonder beugels tegenwoordig, terwijl dat normaal zeer doet. Maar ik hoor meestal dat het na de zwangerschap (na bv) een stuk minder wordt. en dat veel meiden 1 cup (bij de grotere cups) kleiner worden.
Ik heb daar (jammer genoeg)nog geen last van. Behalve gevoelige tepels veranderd er niets aan Maar ik snap dat als het te groot word,dat het niet leuk is!
ik merk hier ook al dat ze aan het groeien zijn...zit op 85D nu...en dit begint al haast te strak te zitten! en van mij hoeven ze echt niet te groot te worden hoor! Ze zijn al zo huge! Ze zijn ook echt pijnlijk! vooral als ik net wakker ben!
hier nog een die geen Pamela Anderson wil worden! heb normaal 80C/75D, toen 80D, nu 80E... hoop dat het een beetje binnen de perken blijft. ik draag nog wel beugel bh's, dus moet steeds andere kopen. maar zonder beugel vin dik (nu nog?) 3x niks.
TS troost jezelf dat is nog niks.. ik kwam van een A/kleine B af en heb nu DD/E... GEK word je ervan!
Ik ben van een 75B cupje naar een 75E gegaan en verwacht nog verder te groeien. De eerste keer ben ik op D blijven stilstaan en na 2 maanden borstvoeding kon ik wel janken toen ik gestopt was, en in de spiegel keek. Het is voor een goed doel maar je bent ook nog vrouw. Ze hebben het wel eens over de "potloodtest", nou bij mij kon er een hele bos stiften onder, zonder dat ze eronderuit vielen. Mijn buikje is daarentegen prachtig strak gebleven met geen enkel striempje en ik was toch flink aangekomen..... Raar. Trouwens mijn borsten zijn nu zo groot dat ze me enorm irriteren met alles. Heb ik even geen bh aan, na douchen 's avonds, dan hangen ze zwaar op mijn buik, bah. :x