Ik heb een paar leggings en shirt (zwart) die verwassen zijn. Ik zag bij de ap een zakje waarmee je zwarte was weer zwart kan verven. Er staat alleen niet zoveel op de achterkant, dus ik twijfel nogal. Heeft iemand dit wel eens gedaan en tips voor mij hoe dit aan te pakken? Het is hooguit een handje was, 2 leggings en 3 shirts ofzo, is dat ook nog van belang? En wordt het wel mooi?
He meiden, Ik heb geen ervaring met de verf van de ah, maar wel met de kledingverf van de drogist. Hier staat precies op hoeveel gram kleding je ermee kan verven. Dit kan dan gewoon in de wasmachine. Werkt echt perfect en de kleding komt er prachtig uit. Naderhand wel goed je wasmachine schoondraaien en de rubberd goed schoonmaken!
500 gram zout in de wasmachine doen. Het doosje verf erbij. vervolgens de kleding. Volledige was laten draaien (temp weet ik zo even niet, kijk op het doosje) De kleding eruit halen, laten drogen NIET IN DE ZON En dan de wasmachine ZONDER was laten draaien op 90 gaden. eventueel met een oude handdoek. Maar als het goed is zit er een beschrijving in het doosje hoor. Ben alleen even het merk kwijt Succes!
dylon is volgens mij het zakje wat ik bij de ap zag. Daar staat op dat je de was nog eens normaal moet wassen met wasmiddel. Ga eens op de website kijken!
Hier ook vaak met Dylon geverfd. Echt superspul maar het pakt alleen katoen en geen syntethise stoffen. en idd, niet het zout vergeten
En echt....maak de machine weer goed schoon!! het blijft overal tussen zitten.. Je kunt wel nog een keer een lege trommel met een scheut chloor draaien. Maar je kleren worden weer mooi! Heb mijn winterjas ermee gedaan.
heb even gekeken, mijn leggings zijn 92% katoen en 8% elasthan. Zou dat goed gaan? Ze zijn al wel zwart, maar dan een beetje vaal...
Ik heb een keer geprobeerd mijn favoriete verwassen zwarte broek te verven, maar die kwam er precies hetzelfde weer uit...ik zou het dus niet zo snel weer doen. Zonde van het geld.