Wie brengt me op een goed idee voor een bedankje?

Discussie in 'De lounge' gestart door missmamsie, 1 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Van een collega van mij krijg ik regelmatig van haar neefjes kleding voor mijn jongens. Ik heb gezegd dat ik er iets voor terug wil geven, maar dat zou ik een paar maanden geleden al doen en ik kom steeds maar niet op een leuk idee. Op de één of andere manier vind ik het niet gauw goed genoeg, omdat de kleding ook behoorlijk prijzig is (denk aan Ralph Lauren etc.) en omdat deze mensen van wie ik het krijg het behoorlijk breed hebben en wij een stukje minder... Ik weet dat ik daar niet naar moet kijken, maar ik wil ook niet overkomen van... 'weet je wel hoe duur die kleding was en dan krijgen wij een 'lullig bedankje':)
    Heeft iemand misschien een idee wat gewoon echt leuk is om te geven/krijgen en wat niet heel prijzig is??

Alvast bedankt:)

2. Chingy

Chingy Actief lid

28 apr 2009
    356
    0
    0
    Brabant
    Laat volgende week een leuk paas/lente pakketje bezorgen bij ze. Met paas eitjes, chocolade paashaas, bloembollen en bv een een paar bioscoop bonnen. En dan een leuk kaartje erbij.
    Of als je wat meer geld te besteden hebt kun je kaartjes voor een pretpark/dierentuin erbij doen

Of gewoon een bos bloemen geven/laten bezorgen met een persoonlijke boodschap in het kaartje.

Ik vind het zelf altijd leuk om iets te laten bezorgen, dan komt het echt als een verassing ;)

En verder gaat het ook niet echt om wat je geeft...meer om te laten weten dat je het waardeert.

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    een mooie bos bloemen met iets lekker voor de kids erbij.

Zij snappen toch ook wel dat jullie het minder breed hebben en niet een evenredig aan de kosten van de kleren cadeau kunt geven!

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Als je inderdaad geld zat had voor een bedankje had je die merkkleding zelf wel gekocht.

Ik vind het idee van de bloemen en paas-lekkers erg leuk!
    Daar kan je voor weinig een erg leuke mand o.i.d. van maken!

Ik zou er blij mee zijn :D

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Het gaat toch ook niet om het bedrag wat je eraan uitgeeft maar om de gedachte erachter.
    Ik vind idd een bos bloemen met iets lekkers erbij al heel leuk/lief om te krijgen.

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

misschien vinden die mensen een mooie tekening van je kindjes met een lekkere fles wijn al helemaal geweldig!

7. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Bedankt voor de ideetjes, hier heb ik wel wat aan. Ik ga zo maar eens op pad om paasideetjes te kopen en dan laat ik mijn jongens nog wat moois maken. Hopelijk blijkt dan wel dat ik het erg waardeer:)

Deel Deze Pagina