wie kan me helpen met de uitslag van de cb test??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door vlaflip, 1 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

Hallo

Vandaag heb ik de digital test gedaan van cb.Deze geeft een 3+ aan.
    volgens de verklaring van de bijsluiter betekend dit dat ik MEER dan 5 weken zwanger zou moeten zijn.
    Maar als ik het via de calculator uitreken kom ik uit op 4 weken en 5 dagen...
    Doe ik iets niet goed? Want ik snap het niet meer

hoop dat iemand mij een antwoord kan geven

liefs

2. Jij rekent vanaf de eerste dag van je ongi. Maar deze gaat uit van een standaard cyclus van 28 dagen, kan het zijn dat jij een kortere cyclus hebt dan die 28 dagen? Ik had nl deze maand een cyclus van 24 dagen, had dus zaterdag ongi moeten worden. Bijgehouden met temperaturen en ovulatietesten. Ik zou dus eigenlijk ook iets meer dan 4 weken zijn, maar ben zondag 5 weken.

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    lieverd weet je wat ik dan denk:D!dat je vorige ongi geen echte ongi is geweest:D!
    of dat je ei eerder was dan dat je zelf denkt dsu dan 5 en 3dage bijvoorbeeld!!1
    liefs

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    nee hoor die test test vanaf de bevruchting die gaat niet uit van 28dagen.
    liefs

5. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

dan moet ik maar even 5 weken terug gaan tellen,om te kijken of de data van de bevruchting klopt.
    maar dat houd dus in dat ik al wat langer zwanger ben als dat ik denk?

ik denk dat ik dan idd mijn ei niet heb gevoeld....dat ie idd eerder is gesprongen.
    want mijn ongi was toch zeker echt hihi ben er nog nooit zo ziek van geweest,alhoewel ik had 2 dagen echt een bloeding en daarna niet meer zo heftig. Maar ik ga er vanuit dat mijn ei eerder er was.

in ieder geval bedankt voor jullie reactie!!!!

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah ik denk dat je al verder bent!er staat toch niks in de bijsluiter over cyclus 28dagen?
    ik denk echt dta je al langer zwanger bent:D!

7. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ik weet het niet,denk zelf ook dat ik in ieder geval niet goed gerekend heb en dat ik al wat langer zwanger ben ( zal niet veel zijn) maar ik kom er met terug rekenen toch elke keer weer niet uit,zal straks wel met mijn mannetje kijken.

en nee ik zie niets over 28 dgn alleen als je een onregelmatige cyclus hebt dat je dan moet uitgaan van de langste maand.

8. Wanneer was je eerste dag van je laatste menstruatie?
    En heb je het bijgehouden via temperaturen of ovulatietesten, weet je dus wanneer je je eisprong hebt gehad?

9. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

de eerste dag van mijn laatste menstruatie was 29 maart en we hebben niets bijgehouden ;)
    omdat we zoiets hadden van we zien het wel,we zijn net begonnen en laten het gewoon op ons afkomen.
    en nu weet ik niet meer zeker wanneer ik mijn eisprong heb gehad

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    nou meid dan ben je gewoon iets langer dan dat je zelf hebt berekend!:D!anders stond het wel in de bijsluiter!:D!
    kussss

11. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

dames thanks! ik zal het wel horen als ik de eerste keer bij de vk moet komen hihi
    voor nu ga ik er vandoor....even op de bank hangen!!!

snip ik ben blij dat je weer terug bent ;)

liefs

12. Snippie het heeft niets met de bijsluiter te maken.
    Denk dat je mij niet begrijpt maar geeft niet.
    Kijk maar een op deze site: http://www.verloskundigenpraktijkhouten ... -datum.php
    Stel de eerste dag van je laatste menstruatie is 29 maart en je standaard cyclus is 28 dagen, dan ben je idd 4 weken, 5 dagen. Wanneer je bijv. invult dat je laatste menstruatie 28 maar is, maar je cyclus 25 dagen. Dan ben je 5 weken en 1 dag. Dus dan klopt CB natuurlijk wel, maar de banner niet. Hoop dat ik het zo duidelijk uitleg.

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik begreep dat je bedoelde dat de indi test uitging van 28!
    sorry meis

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    en weet hoe ik moet rekenen ben zelf 3keer zwanger geweest.(helaas misgegaan).

15. Geeft niet, ben blij dat we elkaar nu goed begrijpen ;)

Deel Deze Pagina