Hoi! Even en vraagje. Ik ben op zoek naar een leuke muziek mobile of iets dergelijks...Iets wat we nu al kunnen laten horen tijdens de zwangerschap en wat we erna bij de kleine op de kamer kunnen laten spelen. Weet iemand iets leuk? Waar de ouders niet 'gek' van worden? Alvast bedankt
tiny love mobiles, die zijn vanaf de geboorte al bruikbaar. Draait 15 min achteréén en speelt 3 deuntjes af, van bach en mozart. Hartstikke leuk!
Ik heb zelf die van Nijntje. Leuk en niet zo chaotisch voor een kindje vind ik. Vier dezelfde Nijntje-poppetjes een blauwe, gele, groene en rode. Ik weet het geluid nog niet want zit nog in de verpakking. De box staat nog niet bij ons Maar heb nu wel een klein beetje spijt want er is een héééle leuke van Fisher Price. Met allerlei zachte muziekjes enz. Het heet Rainforest Kiekeboe blaadjes - mobiel of zoiets.
Die rainforest Kiekeboe blaadjes hebben wij dus, Evi vindt m echt geweldig! Hij is vrij prijzig maar ik vind het wel de moeite waard.
Wij hebben die ook en sam vind hem super! Ik had tijdens de zwangerschap ook lammetje muziekschaapje en dat is heel rustig en slaapt hij nu nog steeds mee in
Wij hebben bij ons zoontje vanaf ongeveer een week of 20 elke dag het muziekje op mijn buik laten horen. Hij wordt er nu (na 3,5 jaar) nog rustig van. Nu doen wij het zelfde bij dit kindje en het kindje reageerd al op de klanken van het muziekje, echt heel erg leuk.
wij hebben boven de box de tiny love, helemaal geweldig! en boven haar bedje hebben wij deze van fisher price:
Ik heb een Lammy schaapje en als je aan zn staartje trekt komt er een SUPERMOOI geluidje uit. Mooi liedje. Kan je halen bij de Babydump, staat ook op mn babysite. Kost 9 euro geloof ik en die kan je alvast tegen je buik aanhouden
Waar kun je die Rainforest Kiekeboe kopen? Heb al op internet gekeken, maar vond alleen webwinkels. Wil 'm eigenlijk wel even 'in 't echt' zien.
Wij gaan voor de Tiny Love met klassieke muziek. Ik zag hem bij onze buren en ben er helemaal weg van!
Ja, die zag ik ook toen ik op kraamvisite ging bij iemand, echt een heel leuk ding! Ik heb zelf eentje met roze beertjes van de Babydump van Nanou ofzo, is ook leuk, maar moet je zelf opwinden.
Deze hebben wij ook. Superlief deuntje "zippe-die-doe-daa, zippe-die-dee, my oh my what a wonderful day, plenty of sunshine in my way, zippe-die-doe-daa, zippe-die-dee" Mike vind hem helemaal super
pfoe, ik had ineens ook deze obsessie- resultaat: een spuuglelijke mobiel die ik gelijk op marktplaats heb gezet (vond hem echt te druk achteraf, met lichtjes etc en te softe kleurtjes. Hormonale aankoop). Tip: die Fisher Price kiekeboeblaadjes is bij de Bart Smit 50 euro, ipv 35 tweedehands (!) of 70 op internet. Ik kijk wel hoe mijn kindje slaapt etc voordat ik die aanschaf want ik vind het zo'n gevaarte. Heb nu een opwinddingetje van Nijntje vanwege het muziekje, ik hoop dat het echt zo werkt dat kindjes dat melodietje herkennen! Leuk om hier te lezen. En dat schaapje vind ik ook een leuke tip.
Wij hebben de Fisher Price Ocean Wonders, maar hij is zeker af te raden! Hij reageer namelijk op je afstandsbediening van de TV Wanneer je van kanaal verwisseld gaat je mobiel automatisch spelen, en als de muziekmobiel aanstaat verwissel hij bij elke 'zap' van liedje en na zoveel keer schakel je hem uit Wij hebben nog een zoontje van 6, die natuurlijk dol is op zappen op zoek naar tekenfilms..drama dus! Wij hebben rond de 70,00 betaald voor deze muziekmobiel, en toen wij teruggingen naar de winkel met deze klacht kregen wij te horen dat meerdere mensen met die klacht terug waren gekomen!?! Als je hem puur voor de babykamer gaat gebruiken is het echt een superding want hij geeft ook mooie lichteffecten op het plafond..en klassieke muziek (dus niet de standaard deuntjes). En bij de muziekmobiel zit zelf ook een afstandsbediening dus je kan hem vanaf de slaapkamerdeur gewoon weer aanzetten als de deuntjes afgelopen zijn.
Ik vind die van Woezel en Pip geweldig! Mooie kleurtjes... en geen standaardliedje! Maar ja... nou vind ik Woezel en Pip gewoon al heeeeeeeeeeeel erg leuk hihiih
Wij hebben deze van winnie de pooh... zeker geen goedkope maar de liedjes zijn erg leuk en rustgevend... Er zitten 3 liedjes in en een lampje. Je kan kiezen of je hem wilt laten ronddraaien of niet.. welk liedje hij afspeelt en of het lampje wel of niet aan staat. Dus als je alleen muziek wilt en hem niet wilt laten draaien dan kan dat..