HTC desire

Discussie in 'De lounge' gestart door eliesja, 11 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    wie heeft deze telefoon en hoe is deze? Tevreden?

Heb eigelijk altijd een samsung gehad en mag weer een andere telefoon gaan uitkiezen:) en zat eigelijk te denken aan iets anders en wel wat verhalen over deze gehoord, maar als ik op internet kijk dan valt hij wat tegen wat batterij betreft.

iemand?

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Yep mijn man heeft de HTC Desire en ik heb de HTC Legend (komen bijna op hetzelfde neer).

Ik zag er ook een beetje tegenop omdat ik hiervoor altijd een Nokia heb gehad, maar het is echt een supertoestel, je kunt er zoveel mee! Het systeem (Android) werkt heel logisch en handig, het scherm is prachtig, je kunt allerlei apps downloaden, internetten, mooie foto´s maken en weet ik al niet wat.

Persoonlijk vind ik het design van de Legend nog mooier dan de Desire maar qua inhoud maakt het eigenlijk niets uit.

En de batterij tsja, als je veel zit te internetten is die na een dagje wel leeg ja, maar goed, dat kan ook bijna niet anders. Hij laadt wel snel weer op.

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh fijn dat er iemand tevreden over is. Idd met dat android, dus dat is wel makkelijk in gebruik. Ik vond idd ook de legend er mooier uitzien, zo met die aluminium behuizing. De desire is ietsje groter. Maar als het qua beter niet uitmaakt, denk ik mischien ook nog wel aan de legend.
    Ik las dat zelfs als je je telefoon op je nachtkastje heb liggen de batterij heel snel leeg gaat.Lijkt me niet fijn als ik me verslaap. (gebruik namelijk de tel. als wekker);)

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    doe je hem toch standaard aan de lader op je nachtkastje??

sprak van de week iemand die hem had, maar die wou graag een blackberry. maar was overigens wel redelijk tevreden.
    anders gewoon in de winkel even alles laten zien en het dan overdenken

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

bij de t for telecom winkels (tenminste, bij die bij ons in het dorp) staat een reclamezuil met een HTC Legend die ook echt te gebruiken is, niet zo´n plastic voorbeeld. Dan kun je goed zien wat ie allemaal kan.

Nogmaals, ik dacht ook echt oh neee duurt weer eeuwen voor ik weet hoe alles werkt, maar Android is echt heel makkelijk en logisch in het gebruik!

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @noura, dat zou een idee kunnen zijn is het niet dat mijn stopcontact onder me bed zit, moet ik iedere keer mijn matras weghalen om erbij te kunnen..;)
    zal eens bij een t-fortelecom winkel kijken. van de week ga ik beslissen welke het wordt de desire of de legend.

wilde eigelijk een i -phone maar dat kan alleen in samenwerking met t-mobile en dat wil ik niet, wil bij hi blijven.

7. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ik zit ook aan de Desire te denken... Zou zelf nu niet voor de Legend gaan, maar voor de Desire dan... Wat ik gelezen heb, is die wel (iets) beter dan de Legend, al geloof ik meteen dat je dat als 'gewone' gebruiker niet dierct zal merken...

Twijfel nog tussen de Desire en de Xperia van Sony Ericsson... De Xperia vind ik mooier en die heeft een veeeeel betere camera, maar ook een oudere versie van Android en schijnt ook niet zo gebruiksvriendelijk te werken als de Desire...

Deel Deze Pagina