Tegenaria atrica in bed...

Discussie in 'De lounge' gestart door Zomerbries, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    #1 Zomerbries, 3 sep 2012
    Laatst bewerkt: 3 sep 2012
    Ieeeeeeeeelll, bij het opschudden van het kussentje bij ons zoontje in bed, staat deze engerd je aan te kijken!! :$ En hij was groot!!! heb mijn spinnennangst voor de kleine verborgen kunnen houden..tot nu toe...zeker 15 cm lang en van die vieze slagtanden. brrrr TRAUMA erbij!

Het schijnt een gewone huisspin te zijn, de Tegenaria Atrica. Hebben jullie deze ook weleens in/rond huis gezien? ze zitten bij ons buiten wel in de schuur en heb van de week wat speelgoed van daar mee naar binnen genomen en misschien een spin meegelift?

Hij is nu vanzelfsprekend platter dan plat, de hufter :D

2. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Ielll die vind ik eng!!

3. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Oh! Ik denk dat ik gillend mijn huis was uitgerend en niet was teruggekomen voor dat beest weg was, dood of levend!

respect!

4. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Zo vind ik ze toch het mooist ;)

Maar Iek wat een eng ding zeg!

5. tulip

tulip Niet meer actief

ik ben niet snel bang van spinnen, maar dit is wel een gluiperd ja.brrrr

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    oke de rillingen lopen over mijn lijf.. en bedankt.. weet ik veel dat er met zo'n topic naam zo'n engerd op de foto tevoorschijn komt haha :D

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Bahhhhh! Wat een engerd! :$

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Nee ik sta op t werk bekend als de spinnenvanger, ik pak ze altijd, maar voor deze moest ik mezelf echt toespreken, heb net zo lang gedrukt met een doek tot ik wat hoorde knappen, toen hoopte ik dat hij dood was en gelukkig was dat ook zo! Maar hij is zo enorm groot, heb ik echt nog nooit eerder gezien!

9. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

wow had je niet even schokkend kunnen zetten in je onderwerp..

dat wordt vanacht weer een nare nacht voor mij:)

10. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Neeeeeeeee, had ik dit topic nou maar niet geopend :$

11. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ja ik ken ze..in dit huis nog niet tegengekomen (zou het schelen dat ik in ene flat woon?) maar normaal elk jaar wel..zijn grote!

12. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ja laatst nog, lag op de bank een filmpje te kijken en mijn man zat met koptelefoon op een spelletje te doen. Opeens zie ik uit mijn ooghoek een zwart iets lopen. Ook zo'n engerd! Brrrr ik heb echt gegild, me man schrok zich dood haha. Daarna even flink staan huilen, en mijn man me uitlachen. Maar ik ben er echt ZOOOO ontzettend bang voor!

13. Purk

Purk Niet meer actief

Hihi

Hier lopen ze ook, echt joekels! Verschrikkelijk, ik jaag ze het huis uit in de hoop dat ze een ander plekje opzoeken

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    titel aangepast, sorry meiden! Niet bij stil gestaan dat mensen met Arachnophobie hier slechte nachten van kunnen krijgen.

15. Jetje87

Jetje87 Actief lid

9 jun 2011
    146
    0
    0
    Brabant
    Ow verschrikkelijk!!
    Dat word slecht slapen vannacht! Ben blij da ik zulke nog niet tegen gekomen ben in huis zou dan idd heel hard wegrennen:O

16. Djennaa

Djennaa Actief lid

22 mei 2012
    448
    0
    0
    stay at home mom
    Moest echt lachen om je verhaal :D

Yup die lopen hier ook regelmatig, ik vind ze prachtig. En zet ze ook altijd voorzichtig over naar een andere plek, waar ze niet perongelijk in de stofzuiger kunnen belanden ofzo ;)

Wespen daarentegen, of zilvervisjes, brrrrr..

17. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    zilvervisjes hebben wij ook eens last van gehad, dat vind ik nog viezer eigenlijk, die kruipen echt overal in, onder en tegenop. maar dat oogt dan nog een stukje vriendelijker zeg maar :)

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    gatver ik heb hem wel eens in huis gehad.

vanochtend werd ik er zelfs nog wakker van dat ik droomde dat er 1 over me heen liep bahbahbah.

en een waargebeurd verhaal.
    ons zoontje was net 2 weekjes en gaf ik de nachtvoeding bij ons op bed, ik legde hem op het voedings kussen toen ik het flesje schoon ging maken.
    loopt daar toch zo'n spin over zijn gezichtje en z'n lijfje heen. ik vloog omhoog en gelijk die spin weg gemept. na een uur die spin lopen zoeken zodat dat niet meer kon gebeuren, zat die lekker tegen de rand van de dyson geplakt toen ik hem op gestofzuigd had. aanhouder wint ;)

19. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Dit dus... Ik had dit NIET willen zien! The horror!!!

20. matje

matje Niet meer actief

getver!!! ik ben niet zo gauw bang voor een spinnetje
    maar ik had de kamer van mijn zoon helemaal op de kop gezet als ik hem zou tegenkomen bah bah!!!

Deel Deze Pagina