Hallo, Ik had vorige week woensdag mijn menstruatie moeten krijgen. Ik ben 7 maanden geleden bevallen en ALTIJD op tijd ongesteld. Een kans op zwangerschap bestaat en is ook welkom, Dus ik heb al meerdere testen gedaan (action) maar allemaal zijn ze negatief. Ik heb hoofdpijn, Af en toe krampjes Lage rugpijn Pijn bij mijn liezen en bovenbenen En ik voel mij moe Ook mijn borsten voelen anders. Beetje licht in mijn hoofd af en toe En soms wat verhoging En wat spierpijn bij mijn schouders/nek Tot op heden geen ongesteldheid alleen 1 druppel lichtroze verlies. Ik heb 3 kinderen en bij de anderen testte ik altijd snel positief dus ik denk dat ik niet zwanger ben? Maar ik voel me ook niet goed.. Kan ik een BBZ hebben ?? Of bijvoorbeeld een nierbekkenontstrking ? Of kan ik nog positief gaan testen ? Vreselijk onzeker allemaal.. Ik denk dat ik morgen urine laat nakijken bij de huisarts..
Overigens ook misselijk gevoel.. Niet lekker voelen.. Geen mega buikkramp en geen bloed Wat moet ik hier nou mee 😒
Ik zal even langs de huisarts gaan want kunnen ook veel andere dingen zijn buiten een zwangerschap om... Ook kan je cyclus van slag zijn.