hallo allemaal... ik heb gisteren een positieve ovulatie test gehad... maar nu ging ik vandaag testen en de test lijn werd al eerder donkerder dan de controle lijn.. dus nu zou je zeggen je krijgt je eisprong binnen 24-48 uur.. maar nu is mijn vraag ik heb gisterenavond geklust omdat ik toen ook al een positieve test in handen kreeg. maar nu ging ik vandaag testen en toen sprong de test nog meer naar voren! zou ik nu vanavond weer moeten klussen? of zouden jullie zeggen doe het gewoon zaterdag want dan zit er een dag tussen en dat is beter voor het kwaliteit van het zaad! wie kan me met deze vraag helpen? groetjes
Hoi Michelle, Ik zou er gewoon lekker voor gaan vanavond! (of vanmiddag... ) Hopelijk over 2 weken een mooie zwangerschapstest! Liefs Marije
en gisteren was mijn test ook positief maar niet zo positief als vandaag vandaag kwam de testlijn al binnen en paar sec en gisteren binnen 4 min
het is niet erg om voor of tijdens je ei elke dag te klussen hoor, goed zaad komt er wel door! en het zaad van gister heeft wellicht zijn werk al gedaan. Gewoon vanavond nog een keer voor de zekerheid, zou ik wel doen! succes meid! en het moet gewoon goed aanvoelen, hebben jullie er lol en zin in, gewoon doen, laat de natuur zijn gang gaan zeg ik haha!
oke hahaha even kijken of ik man lief kan overhalen.... dan gaan we misschien weer ff klussen... bedankt
hallo is dit de eerste keer dat je ovulatietesten gebruikt van mij wel namelijk. maar ik heb precies hetzelfde. haha. gisteren ook een positieve test en geklust maar die van vanmiddag was nog ietsje donkerder. van dat sperma heb ik ook gehoord. maar vanavond gaan we er wel weer lekker voor. succes ermee Groetjes
oh spannend... ben benieuwd wat je aan het eind van je cyclus test hopen op goed nieuws dan maar hahaha laat je het me weten? groetjes
Elke dag klussen beinvloedt wel de kwaliteit van je zaad, maar als het zaad goed is, is er niks aan de hand hoor Bij mijn manlief zijn de zwemmers met minder en niet zo sterk, dus bij ons is het beter om niet elke dag te klussen. En trouwens, zwemmers kunnen tot 72 uur blijven leven in je lichaam hoor. Liefs
maar heb je net zo veel kans zeg maar als je de dag voor de eisprong klust als de dag van de eisprong? hiermee bedoel ik dat ht niet uitmaakt of je nou gisteren geklust heb een dag voor de eisprong als dat je klust op de dag van de eisprong?
Ik heb zelfs ergens gelezen dat het beter is om drie dagen van te voren te klussen. De zaadjes liggen dan al te wachten zodat ze tijdens de eisprong direct het eitje kunnen bespringen. Het zaad is zo'n 72 uur in leven, dus dat zit wel goed. Ik zou de gok nemen en straks nog een keer klussen. Kan wel wat minder prettig aanvoelen hoor, haha!
hahaha man lief ligt al te slapen dus dat zit er vanavond niet meer in! stel dat ik morgen nog steeds positief of licht positief test heb ik dan nog steeds kans om zwanger te raken? sorry voor zoveel vragen!
ls je positief test zeker, vaag streepje geen idee. Voel jij je eisprong ook? Ik heb het zo erg gevoeld, dat kon niet missen.
ja die is duidelijk zeker hij kwam ook eerder dan de controle streep en hij is donkerder dan de controle streep en voel het ook echt in mijn buik
Ik voelde al drie dagen voor ei pijntjes. Maar op de dag zelf na vette test leek het of er iets knapte. Daarna werd de pijn minder, dus wist ik dat ik mijn ei had. En nu...zit ik nog steeds op die verdomde wachtbank!
Ik heb geen idee. In principe is mijn nod 11 dagen na ei op dinsdag. Maar ik ben een beetje misselijk, mijn temp is mooi, gevoelige borsten, last van onderrug en steekjes in mijn buik. Ben zo bang dat mijn lichaam me weer in de maling neemt!
ja dat is niet leuk dacht het vorige maand ook maar was ook vet mis was gewoon een week overtijd en dat is raar als je altijd netjes een cylus heb gehad van 26 dus ja