nog niet lang hoor dit wordt mijn 2de ronde.. en ook 2de ronde van ovulatie testen maar de eerste ronde heb ik totaal geen positieve test in handen gehad en nu wel vandaar zoveel vragen! en jij?
Kan natuurlijk zijn dat je toen geen ei had. Je zou voor de gein is moeten bijhouden wanneer je je ei gevoeld denkt te hebben en hoeveel dagen later je ongi werd. Zo bereken je je lf. De mijne is 11 dagen. In principe verandert dit niet. Ik heb mijn ei de 27e gevoeld, dus 11 erbij is 8, dus nod 9 december.
aha oke zou het is proberen bij te houden hahaha zo kom je steeds meer te weten he! maar wanneer ga je testen dan? en hoeveelste ronde is dit voor jou dan?
Voor mij de 5e ronde. Het ligt er een beetje aan. Als ik zo misselijk blijf dan test ik denk ik twee dagen voor nod. Dat is niet vandaag hoor. Mijn ei is later geweest dan berekening van banner aangeeft. Zij gaan van een lf van 14 dagen uit. Mocht dit verdwijnen dan wacht ik gewoon mijn nod af en test ik dinsdag. Doe jij ook al aan tempen?
nee nog niet vindt ik nog een beetje te vroeg ervoor! maar misschien volgende maand! ik ga nu slapen en spreek je morgen misschien wel weer en laat je weten wanneer je getest hebt|? slaap lekker alvast! groetjes
Ze zeggen dat de dag voor je eisprong het beste is. Want dan staan de zwemmers klaar om je eitje in ontvangst te nemen Liefs
hoi hoi, ik loop een beetje gelijk met jou, spannend! ik probeer er niet al te veel mee bezig te zijn, maarja onbewust lukt dat niet hoor! succes met wachten!
hoi hoi ik had nog even een vraagje, doen jullie elke maand een zwangerschapstest of wachten jullie gewoon tot jullie ongesteld worden? groetjes
oke bedankt voor de reactie ik zat nog even te twijfelen wat ik zou doen. welke zwangerschapstesten gebruik jij?
ik heb ook op nod getest vorige x, daarna kwamen de helaas... Dus vrolijk door naar de volgende ronde. ik gebruik matcare, lekker makkelijk via de post bestellen. Sta je tenminste niet ongemakkelijk bij de drogist
ik heb vrijdag een test gedaan 1 streepje, heb gisteren sex gehad ,vandaag weer getest en er staan duidelijk 2 streepjes ? wat nou?
Je streepje (2e) moet minstens net zo donker zijn als het controle streepje. is dat zo, dan snel klussen. Je ei komt eraan!
Ik testte ook nadat ik ongi moest worden. Helaas had ik langere cyclus dat verwarring bracht. Nu hoop ik weer te kunnen wachtten na mijn verwachtte ongi. Mijn cyclus is wel weer langer, maar weet nu wel dat k mijn ei heb gehad, rond 3 dec.
Bedoel je nou dat je de vraag hebt of je wel goed hebt geklust omdat je test van vandaag positief is? En of je dus vandaag nog een keer kan klussen? Op allebei is het antwoord ja. Maar alleen als je ovutest echt positief is. Dus als het teststreepje even donker of donkerder is als het controlestreepje. Liefs