Geen afscheiding na eisprong!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mpo, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Lieve meiden,

Zaterdag is m'n nod. De dag na mijn eisprong verloor ik een dikke witte klodder afscheiding, daarna...hartstikke droog daar beneden.
    Normaal heb ik altijd wel last van afscheiding na m'n eisprong en verlies ik een paar dagen voor nod bruine afscheiding.

De laatste keer dat ik zwanger was bleef ook het standaard bruinverlies voor nod weg en had ik ook bijna geen afscheiding na m'n eisprong...ik begin nu wel zenuwachtig te worden!

Zijn er meer meiden die dit herkennen? Dus geen afscheiding na eisprong en zwanger?!

Ik hoop op positieve verhalen :D

2. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Durf het niet te zeggen. Heb je altijd veel slijm nadien? Bij mij zelf wisselt het namelijk altijd.

3. MamvanRoos

28 nov 2010
    69
    0
    6
    NULL
    NULL
    Spannend! Weet het helaas niet meer van mijn vorige zwangerschap. Heb nu precies hetzelfde als jou, geen afscheiding. Wanneer ga je testen of wacht je netjes af tot zaterdag ;)

4. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Spannend hè...ik hoop zo dat mijn bruinverlies uit blijft! Elke keer als ik naar de wc ga word ik zenuwachtig.
    Ik wacht eigenlijk nog op één extra symptoom: zeurende borsten. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen (helaas beide niet goed afgelopen) had ik ook 2 dagen voor nod behoorlijk last van ze (.)(.).
    Ik hoop dat ik kan wachten tot zaterdag, maar heel misschien dat ik vrijdagochtend een testje waag... ;)
    Jij??

5. MamvanRoos

28 nov 2010
    69
    0
    6
    NULL
    NULL
    Je hebt ook al heel wat achter de rug :(. Maakt het nog extra spannend.. Konden we maar een paar dagen vooruit zijn, wachten kost veel energie en 'het van alles voelen' werkt hier verwarrend. Mijn nod is volgende week woensdag. Maar eigenlijk voel ik helemaal niets, terwijl ik dingen als eisprong ect allemaal goed voel. Ik duim voor je mee! Begrijp best dat je vrijdag al een testje wil wagen, ben ook wel van de testjes. Dat geeft duidelijkheid, of juist niet soms ;)

6. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Je moet nog een hele week wachten...pff...killing! Ik zal voor je duimen ;).

Mijn vriend en ik hebben afgesproken dat als het nu niet raak is, we een afspraak gaan maken in het ziekenhuis voor de eerste IUI. Na alle onderzoeken van begin dit jaar mochten we bellen als we hieraan toe waren van de gynaecoloog. Dus er ligt een extra druk op deze ronde...:)

7. MamvanRoos

28 nov 2010
    69
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dan zou het super zijn als het deze maand gelukt zou zijn! Hier draaien duimen ook :). Nog een paar dagen door zien te komen tot vrijdag/zaterdag. Heb je bij je vorige zwangerschappen eerder getest..?

8. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Laatste keer in april niet eerder getest, bij de eerste keer weet ik het echt niet meer :-S.
    Is dit jouw tweede ronde?

9. MamvanRoos

28 nov 2010
    69
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dit is inderdaad de eerste ronde. Lang aan de pil geweest en nu wachten op de volgende menstruatie. Liever niet, maar het zal vast wel even duren.

Hoop dat er nog meer meiden reageren op het 'afscheidingsverhaal' ;). Ben ook benieuwd!

Heb je nog 'afleiding' tot zaterdag (m.u.v. zp ;))?

10. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ja ik hoop ook op nog een paar succesverhalen :).

Deze week heb ik nog vakantie (vriend niet :( ). Vrijdag ga ik shoppen met mijn zusje en moeder, dus dat leidt sowieso wel af. Voor de rest...wachten wachten wachten ;).

11. joanna13

joanna13 Actief lid

1 apr 2013
    287
    2
    0
    honden en boswandelingen en huisvrouw zijn
    Arnhem centrum
    Ola...

Mijn NOD is ergens tussen vrijdag en maandag. (De app neemt gemiddelde van alle cyclus em zegt zaterdag)

Ik heb normaal tussen ei en ms altijd regelmatige afscheiding.
    Hele dag door iets vochtig van onderen.
    Nu was mijn ei 26-7 en paar dagen daarna ineens afscheiding in golven.
    Soms veel soms niks.

Nu sinds twee dagen niks meer.

Normaal heb ik voor mijn menstruatie maar een kwaaltje. Boobies doen beetje pijn sls ik na een hele dag mn BH uitdoe en ze zwellen wat op.

Nu stik ik van de kwaaltjes,
    Misselijk, slecht slapen, pijnlijke boobies, zeer gevoelige tepels/pijnlijk.
    Sterke geur, ongi krampjes in onderbuik.
    Zeurderig gevoel in buik (wat ik ook heb als ik reeds ongesteld ben)

Toch geloof ik er niet in. Omdat ik weet dat je lichaam je flink voor de gek kan houden...

Dus we moeten gewoon wachten tot de NOD en hopelijk blijven de duivels weg.

Succes met afwachten

12. MamvanRoos

28 nov 2010
    69
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ook voor jou spannend! De kwaaltjes klinken goed, die mis ik allemaal nog ;). Alleen geen afscheiding.

Hoe is het bij jou Mpo?

13. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ondanks dat ik totaal geen afscheiding heb, ben ik de moed voor deze ronde aan het verliezen....:(
    Vanmiddag maak ik een afspraak bij het ziekenhuis voor de IUI...zucht...

14. MamvanRoos

28 nov 2010
    69
    0
    6
    NULL
    NULL
    He balen :(. Puur je gevoel en het missen van klachten..? Ik duim nog even voor door je ;). Hier is het ook niet gelukt. Zit weer op dag 1. Hmmm, snap er niks van zo snel al.

15. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ja inderdaad, mijn borsten laten me in de steek ;)
    Zo, jij bent trouwens vroeg! Zet het wel door? Dikke knuf...

16. joanna13

joanna13 Actief lid

1 apr 2013
    287
    2
    0
    honden en boswandelingen en huisvrouw zijn
    Arnhem centrum
    Mamavanroos...

Jullie zijn verbaasd dat je zo vroeg ongesteld bent, ik ken je cyclus niet maar als t echt zo vroeg is zou t een innesteling bloeding kunnen zijn.

Afhankelijk van op welke site je kijkt is de innesteling tussen 3 & 10dpo.

Dus als je bloeding niet echt doorzet is er nog hoop!

17. MamvanRoos

28 nov 2010
    69
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik houd nog hoop zolang je niet ongesteld bent;). En als het niet gelukt zou zijn, hoop ik dat ze snel plek hebben op de poli.

Inderdaad vroeg. Nog nooit gehad, dacht het allemaal te kunnen 'regelen', maar zo weer verrast ;). Op naar de volgende ronde.

@ Joanna. Het zou kunnen, maar ik heb niet zoveel hoop meer voor deze keer eigenlijk. We zullen zien :).

18. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Hier nog steeds niet ongesteld, wel sinds donderdag een klein beetje last van bruinverlies. Ondanks het bruinverlies voelt het nog steeds allemaal erg droog daar beneden, sex deed gewoon pijn vanmorgen!
    Ik heb een gevoelige test gedaan vanmorgen, maar die was hartstikke negatief, dus ik heb er geen hoop meer op...
    Mijn cyclussen zijn altijd rond de 25-27 dagen trouwens, vandaag is dag 26.

Deel Deze Pagina