Vanochtend hoorde ik op de radio een trance achtig nummer; het ging zo ongeveer: frozen in the bladiebla fronzen in the andere bladiebla explosion... Zou graag willen weten hoe dit nummer heet; wilde het namelijk aan mijn vriend laten horen ; omdat ik t nummer echt geen gehoor vond haha diegene die het zingt; spreekt t namedlijk zo op zijn hollands uit en alsof ze een kunstgebit inheeft echt frrrrrroooooozuuuun lalalaalaa zoiets haha
jaaaaaaaa na 30 minuutjes te zoeken en zoeken heb ik hem gevonden!!! Laurent wolf - explosion Ben benieuwd wat jullie hier nou van vinden...! http://www.youtube.com/watch?v=JgPSQI1HFfA op zich leuke melodie hoor maar die uitspraak...vraag me nu zelfs af of ze wel frozen zegt....en niet explosion...
hahahah Ze slist ... althans zo hoor ik het .. volgens mij zingt ze idd explosion ipv frozen Vind de beat wel lekker
ik vind het echt een klote nummer ! maar moet eerlijk zeggen dat ik dat van al dit soort nummers vind.. altijd een onzin tekst, onzin beat en dan ook nog een keer een onzin clip erbij!
t is inderdaad explosion... ik kwam er niet uit, dus ik heb het maar ff opgezocht haha Explosion kiss, explosion kiss, the world Explosion kiss, explosion kiss, the love Explosion kiss, explosion kiss, for real (x2) Explosion in the car, explosion at the bar Explosion in the club, explosion in the plug Explosion in the fame, here we go again Explosion (x2) je hebt gelijk want het heeft echt een lachwekkende uitspraak..