Ik heb een vraagje.. Voor het binnenkomen en het na afloop van het plechtige gedeelte ect. zijn we opzoek naar mooie nummers. Hebben jullie zo mooie nummers of leuke suggesties?
wij hadden: bij binnenkomst: Heartland - I Loved Her First - YouTube bij tekenen: Kelly Clarkson - A Moment Like This - YouTube bij weggaan: Michael Bublé - "Everything" [Official Music Video] - YouTube
We hebben alleen nog maar Bruno Mars - Marry You Maar we zijn zelf zo slecht in het onthouden van titels / artiesten
Ik kan je vertellen welke nummers wij hadden op onze bruiloft. Hele leuke reacties op gehad: 1e nummer bij het binnenkomen: I loved her first, van Heartland (kijk maar es op youtube, ik werd weggegeven door m'n vader en dit nummer past er perfect bij). 2e nummer bij het tekenen: When a man loves a woman, van Percy Sledge 3e nummer bij het feliciteren / verlaten zaal: 't is mijn dag, van Jochem Meijer. Weet uit ervaring dat het erg moeilijk is, dus succes er mee!!!
In welk genre zoek je? Als ik zelf zou trouwen, zou Mindy Gledhill met Anchor heel toepasselijk zijn...maar ik ben alweer zes jaar getrouwd.
Deze hadden wij. YouTube - Katie Melua - Call Off The Search Toepasselijke tekst en mooi tempo om met je jurk op te lopen
Wij hadden: Bij binnenkomst: Pearl Jam - Just breathe Bij tekenen: Foo Fighters - Everlong (akoestische versie) Bij weggaan: U2 - Beautiful day
Wij hadden als thema film muziek En aangezien we allebei een beetje nuts zijn hadden we voor binnen komst de star wars theme song Star Wars - The Main Theme Song - YouTube en bij het tekenen hadden wij van the mask of zorro I want to spent my liftetime loving you I Want To Spend My Lifetime Loving You (Mask of Zorro) - YouTube En bij het weg gaan the blues brothers every body needs somebody to love. Everybody Needs Somebody To Love - The Blues Brothers - YouTube
Hoi, Wij hadden: bij binnenkomst - Cascada - Everytime we touch (slow) Beetje zoetsappig maar mijn man wou het zoo graag Tijdens het tekenen- Snow Patrol - Chasing Cars I love it! En bij het verlaten van de zaal - U2 - Beautiful Day Deze vonden wij samen gewoon heel toepasselijk. Succes ermee! Het is écht lastig
Wij hebben bij het tekenen en verlaten van de zaal geen muziek, dat wil mijn aanstaande niet Maar bij binnenkomt hebben wij Can You Feel The Love Tonight van Elton John. Prachtig nummer! Eerst wilde ik You'll be in my Heart van Phil Collins, maar ik luisterde dat nummer vorige week en ik barstte spontaan in tranen uit (tja, hormonen), en om nou zo binnen te komen op mn eigen bruiloft vind ik niet echt een succes, dus nu toch maar voor Elton John gegaan
Goed topic, ik lees mee! We gaan over 8,5 week trouwen, en hebben nog geen idee wat voor muziek we willen.
Wij hadden: Binnenkomst:Everything I Do van Bryan Adams Tekenenower of Love van Celine Dion Feliciteren: I Will Always Love (instrumentaal) van Dolly Parton