Wie kan me helpen?? miskraam met 5,3 weken

Discussie in 'Miskraam' gestart door naad24, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Ik heb afgelopen vrijdag bloedingen gekregen (was 5,3 weken zwanger). In de avond werden de bloedingen erger (op de wc het meest) met stolsel. Zaterdagochtend behoorlijke krampen gehad, die een minuut aanhielden en toen weer weggingen en 5 minuten later weer een minuut aanhield en dat een uur lang ongeveer. Nou heb ik zaterdag en zondag nog heel de dag bloedverlies gehad met krampjes en nu sinds gister gaat het een stuk beter, in de ochtend nog rood bloedverlies maar gaat nu gepaard met bruin.

Is dat normaal dat het na een dag of 3 minder word?

Ik hoop dat iemand me antwoord kan geven......

Liefs,

2. roxen

roxen Lid

1 jan 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meis

ik weet het niet ik zit in het zelfde schuitje als jij
    ik heb ook vrijdag een miskraam gehad met veel krampen en een hele grote stolsel ik was ongeveer 6 weken zwanger.

gr rox

3. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Roxen: Ben je bij een verloskundige geweest of niet? Ik ben gister bij de huisartst geweest en die zei dat ik m'n lichaam z'n werk moet laten doen........
    Is het bij jou nu ook minder of nog hetzelfde?

4. roxen

roxen Lid

1 jan 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi

ik heb gister de verloskundige gebeld waar ik overigens nog niet was geweest, en die heeft een afspraak gemaakt bij de gyn voor een echo.

het is wel ietsje minder nu maar het is helderrood bloedverlies en nog heel veel krampen...

en bij jou

gr rox

5. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Ik heb geen krampen meer, heel af en toe maar dat voelt net zoals ik ongie ben. Niet zo erg als van het weekend.
    Verlies nog wel wat bloed maar niet veel meer, meer bruin dan rood.

Ga einde van de week een test doen om te kijken wat die aangeeft.

Hoe voel je je verder?
    Ik heb vrijdag veel gehuild, na 1,5 jaar was het eindelijk raak. Maar heb wel zoiets van het heeft dan gewoon niet goed gezeten en dat helpt wel vind ik. Ben ook wel blij dat het nu gebeurd is en niet 4 weken later als je een echo heb gehad.

Ben deze week nog eff thuis omdat ik het eff niet kon opbrengen om te gaan werken, gelukkig had de arbo en m'n baas daar begrip voor.

jij?

6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    ook ik heb vorige week een miskraam gehad met 5 weken en ik heb maar twee en halve dag gebloed met stolsels.

ik heb vrijdag nacontrole bij de verloskundige.

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hoi hoi,

wat ontzettend jammer dat het mis gegaan is!
    bij mijn mk duurde het vloeien ongeveer een dag of 5-6 en daarna nog 2 dagen bruinige afscheiding... maar het kan ook langer of korter duren, als het lang blijft zou ik nog even een echo laten maken om te kijken of alles weggegaan is en dat er geen stolseltjes achter zijn gebleven...

heel veel sterkte in ieder geval!

8. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Was een week overtijd en had opgezette borsten. Tot onze grote vreugde testte ik begin vd week positief, we konden het niet geloven, meto nze kansen hierop zo klein..er wasecht een WONDER!
    Het geluk was van korte duur...
    Gister met buikpijn wat bruin bloed verloren, heb gesmeekt en gebeden via mn lijf, maar toch...
    alles is er vanochtend uitgekomen. Zat een (excuseer de details) donkerrood vlies met een ieniemienie hard krieltje in plas bloed in de pot.
    Ik was 5 wk en 4 dagen zwanger.

Wacht nu op bellteje huisarts

liefs en kus

9. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Ach nee, wat enorm %$@*&!!!
    Wat triest.
    Geef jezelf de tijd en ruimte om dit te verwerken, ook al was het nog zo klein, het doet veel met je. Zeker omdat het zooo gewenst is!
    Ik heb voor mijn vlindertje toendertijd een mooi metalen vlindertje op een stokje gekocht en die staat nu in een plantenbak in de huiskamer. (uiteraard met mooie plant). En ik heb mijn vlindertje een naam gegeven. Het is inmiddels ruim 3 jaar geleden, maar gevoelens onderdruk je niet, en ook dit doet pijn.
    Ik wil je veel sterkte wensen enhoop dat je het op den duur een plekje kunt geven en je op een dag een blakend gezonde baby in je armen mag houden.

10. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    ook ik heb waarschijnlijk vandaag een miskraam gehad. Na 6 maand was het dan eindelijk weer raak. Helemaal blij en voelde me erg zwanger. En een posi test.
    Deze week is een vriendin op haar uitgerekende data te horen gekomen dat haar kindje was overleden en ze moest nu dus gewoon bevallen. Ben bij haar geweest en heb het me erg aangetrokken en enorm veel gehuild ook om het dubbele gevoel. Helaas begon gisteren morgen het bloeden, niet heel heftig maar met afvegen daarna wat ienie mienie stolsels dus vk gebeld. Kan morgen of dinsdag voor een echo naar het zkh. ze vertelde dat het mis kon gaan of dat het van de spanning kwam. (best mogelijk)
    Heb geen buikpijn en nog steeds zere borsten dat heb ik af en toe in de zwangerschap van mijn dochter gehad en ook bij deze niet steeds maar nu de hele avond al wel. raar hoor om 6 uur twee stolsels van 3 cm doorsnee verloren. ze waren erg hard en niet uit elkaar te trekken
    Ga er van uit dat het zo is, en inderdaad het houdt je op de been te denken dat het toch niet goed zat anders gaat het niet mis maar je had er zo lang op gewacht dat doet het meeste pijn.

Deel Deze Pagina