Hallo allemaal... Voor onze dochter heb ik 2 mk's gehad met 6 en 7 weken. Daarna ben ik bevallen van onze dochter (inmiddels 3jr). Vorig jaar september gestopt met de pil. 26 oktober totaal onverwachts (had immers 20 september bloeding gehad) een positieve test in handen. Totaal onverwachts aan t idee gaan wennen dat het al zo snel raak was. Op 7 november licht roze verlies bij t afvegen wat door gaat tot half november. VK gebeld die het positief in zag omdat er geen buikpijn bij was, geen rood verlies en het was enkel bij t afvegen. UIteindelijk 5 december alles verloren, een dag ongi met stolsels e.d. Op 12 december hield het bloeden op. Het is vandaag 23 januari, maar we wachten nog steeds op mijn ongi. Weet dat ik mss te ongeduldig ben (ik was 11 weken toen t misging)... maar wat ben ik blij als de ongi er is. Dan kunnen we alles afsluiten. Dat het misging oke, daar hebben we ons helaas bij neergelegd (tja je kunt immers niet anders), maar we willen het boek nu wel eens sluiten kunnen. Zijn er meiden die ook met 11 weken een mk hebben gehad en met hoeveel weken daarna werd je weer ongi?
Hoi Starlady, Ik heb op 06-12 een miskraam gehad met 8 weken. Ben nu echter weer opnieuw zwanger. Heb je al eens een test gedaan? Wie weet.... Maar hoor idd wel vaak dat menstruatie dan lang op zich kan laten wachten. Als je niet zwanger blijkt te zijn, zou ik maar eens naar je vk of gynaecoloog bellen, misschien kunnen ze nog eens een echo maken om te kijken of alles ook echt goed schoon is? Succes! En sterkte natuurlijk want het is idd niet niks.
Hey hoi, Dankjewel voor je reactie. De echo bleek uit dat alles weg en schoon was. Ook heb ik al wel een test gedaan (afgelopen woensdag) dat was een dipstick zw.schapstest van sensitest. Deze was negatief. Was nooit blij met mn ongi, maar nu zou ik er een haast een feestje door geven (klinkt bijna overdreven ...) Een mk is nooit leuk, onverwachts zwanger, aan t idee gewend omdat het zo snel raak was, gaat t mis. Laat het dan ook goed misgaan, zodat we het kunnen afsluiten. Ik wil eigenlijk nog 1 week afwachten. MOcht er geen bloeding zijn gekomen, doe ik een test volgende week zaterdag. Is deze negatief, dan bel ik maandag de vk. De HA heb ik al gebeld (vorige week vrijdag. Tja met 6 a 7 weken na de mk konden ze nog niet echt iets doen, afwachten was het enigste. Tja daar heb ik wat aan. pfff... maar nu ik vergeet jou helemaal te feliictereren. Wanneer mag je op controle. Geweldig nieuws en helemaal na een mk natuurlijk.