wel of niet eisprong?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by jerlin, Oct 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jerlin

jerlin Actief lid

Sep 20, 2007
    378
    0
    0
    hallo dames,

dacht vorige week mijn ei gemist te hebben, maar nu krijg ik toch weer slijmverlies. zou het dan toch nu pas zijn?
    heb een mk gehad en donderdag 8 oktober heb ik nog een echo gehad, daarop was te zien dat mijn eisprong eraan zat te komen. wij meteen an de klus en op vrijdag meteen een beetje bloedverlies :( en dit bleef het weekend ook zo. op dinsdag ( 13-10 ) zette dat pas echt door en kon ik ook zeggen dat het een menstruatie was. vond dit vreemd, maar verloskundige zei dat dit wel kon en dan het lichaam het eitje heeft afgestoten en er nog niet klaar voor was. nou prima, dat kan inderdaad denk ik dan. vorige week dinsdag en woensdag slijmverlies, maar voor ik er erg in had was het al weer voorbij, helaas eisprong gemist, maar dacht wel wat raar, zou toch pas deze week zijn. nu kreeg ik daarstraks weer mijn slijmverlies terug, zou ik dan toch nu mijn eisprong krijgen. heb nog 1 ovu-testje liggen, straks maar eens doen. wie weet.
    heb altijd een regelmatige cyclus gehad van 28 dagen.

groetjes Jerlin

2. jerlin

jerlin Actief lid

Sep 20, 2007
    378
    0
    0
    #2 jerlin, Oct 26, 2009
    Last edited: Oct 26, 2009
    ovu-test dik negatief. hmmm, ik weet het niet meer. lichaam houd me aardig voor de gek. of de ovu-test werkt niet bij mij. heb van de 10 testen nog geen een positieve gehad :(. heb wel weer het gevoel dat ik ongi ga worden.

3. 4days

4days Niet meer actief

Ik zit nu in de eerste ronde na een mk, en mijn cyclus is ook helemaal overhoop gegooid. Ik had altijd precies 28 dagen, maar nu zit ik al op dag 18 en begint de ovu test pas langzaamaan positief te worden. (dus cyclus van zeker 33 dagen nu) Zo'n miskraam kan nog een hele tijd alles in de war schoppen... :(

4. jerlin

jerlin Actief lid

Sep 20, 2007
    378
    0
    0
    @ cossy, je cyclus kan inderdaad erg in de war zijn en dat is weer erg frusterend voor ons :(. gyn zei toen tegen mij dat de eerste negatieve test kunt zien als start van de nieuwe cyclus, endat klopte ook wel. gezien het moment van de echo en 'mislukte' eisprong. we wachten maar af. buikpijn houd aan, dus denk toch ongi te gaan worden.

bedankt voor je snelle reactie

5. 4days

4days Niet meer actief

Ja frustrerend is het zeker! :( Ik testte 2 weken na de mk alweer negatief, maar het heeft toch ruim 2 maanden geduurd voordat ik weer ongesteld was.

Trouwens, nu rond mn eisprong heb ik ineens ook een paar dagen buikpijn gehad (had ik normaal nooit tijdens eisprong). Dus kan die buikpijn bij jou niet ook daarvan zijn? Het is echt dezelfde pijn als wanneer je ongesteld gaat worden. Volgens mij kunnen dat soort dingen ook heftiger worden na een mk... (wel handig als het zo blijft, weet je precies wanneer je ei is)

6. jerlin

jerlin Actief lid

Sep 20, 2007
    378
    0
    0
    de vorige keer heb ik een week lang die ongipijn gead. inderdaad fijn als we dit nu iedere keer zullen hebben. hebben we de testen niet meer nodig. we zullen maar braaf gaan klussen en hopelijk is het snel raak.

7. 4days

4days Niet meer actief

Ik heb nou al precies 6 dagen buikpijn... Dus nu kan het ECHT niet meer lang duren, hahaha! ;) Gewoon blijven klussen idd, en duimen... :D

Share This Page