Hoi meiden, Ik ben nu op vakantie en heb één dag in de zon gelegen (met zonnebrand uiteraard) Een dag later bleek ik alsnog verbrand te zijn op mijn benen, maar helemaal ongelijk. Nu is het verbrande deel wat bruiner geworden en het lijkt alsof ik een hele slechte zelfbruiner hebt gebruikt Vandaag heb ik weer even in de zon gelegen, maar precies dezelfde plekken zijn donkerder geworden en de rest blijft spierwit. Ter verduidelijking: ik zon vrijwel nooit. Nu één dag op het strand gelegen en omdat alles er zo gek uit ziet, dacht ik met een dagje extra zonnen dat het wel bij zou trekken. Maar de rest blijft dus spierwit. Iemand een idee of dit normaal is? Vind het zo gek, heb dit ook niet eerder gehad. Ik had ook niks op mijn benen liggen, geen schaduw etc.
Ik heb hetzelfde maar net iets anders haha. Mijn onderbenen blijven wit. Alleen mijn knieën en voeten worden bruin
Mijn benen worden nooit bruin terwijl ik vaak korterebroeken draag of jurkjes. Mijn armen worden wel bruin( soort van want ik blijf erg licht )
Ja hier ook. Heb echt heel bruine voeten en dan boven mijn enkels ineens heel witte benen. Volgens mij ook niks aan te doen.
Hier kleuren mijn benen ook niet. Mijn voeten zijn wel bruin maar de rest blijft akelig wit. Mijn armen etc zijn wel een soort van bruin maar als ik mij vergelijk met man en 3 kinderen dan ben ik wel erg bleekjes whaaah Ik vind het raar want toen ik jonger was werden mijn benen doorgaans wel bruin. Nu moet ik toch wel oppassen want heb ook spataders en die gaan enorm jeuken in de zon. Ik heb het droomplaatje van bruine benen maar overboord gegooid
Ik heb heel erg witte benen en gebruik altijd een zonnebrand met bronzer erin (australian gold). Als het even kan ga ik van tevoren een paar keer onder de zonnebank. Niet om poepiebruin te worden, maar om alvast een kleurtje te hebben. Hierna kleur ik ook mooier door de zon Denk dat je er nu vrij weinig aan kan doen. Hooguit nog een zelfbruiner eroverheen smeren?
tja wonderen gebeuren nou eenmaal niet in 1 dag toch lekker genieten van je vakantie en je niks aantrekken van het al dan niet egaal verkleuren...
Ik zou me er niet te druk om maken, misschien makkelijk praten want ik kleur van zelf weer wit hehehe.