Ongelijk verbrand/bruin

Discussie in 'De lounge' gestart door Picolientje, 7 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Picolientje

Picolientje Actief lid

14 mrt 2017
    301
    261
    63
    Hoi meiden,

Ik ben nu op vakantie en heb één dag in de zon gelegen (met zonnebrand uiteraard) Een dag later bleek ik alsnog verbrand te zijn op mijn benen, maar helemaal ongelijk. Nu is het verbrande deel wat bruiner geworden en het lijkt alsof ik een hele slechte zelfbruiner hebt gebruikt :p
    Vandaag heb ik weer even in de zon gelegen, maar precies dezelfde plekken zijn donkerder geworden en de rest blijft spierwit.

Ter verduidelijking: ik zon vrijwel nooit. Nu één dag op het strand gelegen en omdat alles er zo gek uit ziet, dacht ik met een dagje extra zonnen dat het wel bij zou trekken. Maar de rest blijft dus spierwit.

Iemand een idee of dit normaal is? Vind het zo gek, heb dit ook niet eerder gehad. Ik had ook niks op mijn benen liggen, geen schaduw etc.

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik heb hetzelfde maar net iets anders haha. Mijn onderbenen blijven wit. Alleen mijn knieën en voeten worden bruin :D

3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.656
    113
    Mijn benen worden nooit bruin terwijl ik vaak korterebroeken draag of jurkjes. Mijn armen worden wel bruin( soort van want ik blijf erg licht :p )

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Ja hier ook. Heb echt heel bruine voeten en dan boven mijn enkels ineens heel witte benen. Volgens mij ook niks aan te doen.

5. jippie01

jippie01 Bekend lid

25 mrt 2011
    846
    114
    43
    Vrouw
    Hier nog zo iemand. Zo raar! Bovenbenen en voeten verkleuren, onderbenen amper

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier kleuren mijn benen ook niet.
    Mijn voeten zijn wel bruin maar de rest blijft akelig wit.
    Mijn armen etc zijn wel een soort van bruin maar als ik mij vergelijk met man en 3 kinderen dan ben ik wel erg bleekjes whaaah
    Ik vind het raar want toen ik jonger was werden mijn benen doorgaans wel bruin.
    Nu moet ik toch wel oppassen want heb ook spataders en die gaan enorm jeuken in de zon. Ik heb het droomplaatje van bruine benen maar overboord gegooid ;)

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Misschien een zonnebrand gebruiken met bronzer erin.

2littlemonkeys vindt dit leuk.
  8. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ik heb heel erg witte benen en gebruik altijd een zonnebrand met bronzer erin (australian gold).

Als het even kan ga ik van tevoren een paar keer onder de zonnebank. Niet om poepiebruin te worden, maar om alvast een kleurtje te hebben. Hierna kleur ik ook mooier door de zon :)

Denk dat je er nu vrij weinig aan kan doen. Hooguit nog een zelfbruiner eroverheen smeren?

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    tja wonderen gebeuren nou eenmaal niet in 1 dag toch ;)
    lekker genieten van je vakantie en je niks aantrekken van het al dan niet egaal verkleuren...

Fuddey vindt dit leuk.
  10. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.292
    10.263
    113
    Ik zou me er niet te druk om maken, misschien makkelijk praten want ik kleur van zelf weer wit hehehe.

Deel Deze Pagina