Hallo allemaal, Ik heb een beetje een raar verhaal. Ik snap het zelf ook niet echt meer. Woensdag 2 weken geleden heb ik getest en was mijn test positief. De donderdag nog een clear blue gedaan en die zei ook positief, 1-2 weken. Mijn laatste menstruatie was 16 juli ( lange cyclussen) dus de verloskundige had gerekend dat ik rond de 7-8 weken als ik de echo zou laten maken . Gisteren dus de echo laten maken, en hier was alleen nog maar een dooierzak op te zien, met de afmeting dat ik nu ongeveer 5 weken en 2 dagen ben. De verloskundige zei dat het druk bezig is met groeien en over ander halve week heb ik weer een echo dan moet het gegroeid zijn. Maar nu maakt het me zo onzeker . Ik Weet dat ik zwanger ben, dat is positief. Maar hoe kan ik nou met drie weken al positief hebben getest? Snappen jullie het, of hebben jullie een degelijke situatie meegemaakt en liep het goed af? Bedankt voor het lezen . Gr helene
Hey, ik had na twee achtereenvolgende miskramen direct weer een positieve test bij 3 weken en 3 a 4 dagen. Ook erg vroeg weer. Het kan dus denk ik wel..
Ik wil niet doemdenken.... maar zou wel in mijn hoofd houden dat het misschien niet goed is... Ik hoop natuurlijk van wel!!!
Hoe lang waren jouw laatste cycli? Ik zet het even op een rij 16- 7 laatste menstruatie 29 aug Pos test 30 aug 1-2 weken. 13 sept echo 5+ 2 Of je cyclus is langer geweest dan berekent of het is idd niet goed Heb je idd foto’s van je test Heb je toevallig ovulatietesten gedaan?
Ik werd bij 1e zwangerschap bij echo 2 weken terug gezet. Had toen bij 8dpo een positieve test. Ik dacht dus bij 14dpo en mijn cyclus was langer dan normaal (ik verwachtte dus al een week teruggezet te worden maar dat werden er dus 2)
29 augustus teste ik positief. Mijn laatste cyclussen waren rond de 40-45 dagen. Ik had ook nog even de verloskundige gebeld en mijn onzekerheid uitgesproken. Er is natuurlijk nooit 100% zekerheid dat het goed gaat, maar ze gaf wel aan dat gezien mijn lange cyclussen en de echo het wel goed eruit zag. Nu nog een week wachten. Volgens onze eigen berekening zal ik gisteren 6 weken zijn. Vier weken geleden dat mijn partner bijna 100% zeker weet dat de bevruchting plaats heeft gevonden .