2 Welk antwoord is juist? Kinderopvang biedt opvang maar daarnaast heeft het ook als functie A. het overnemen van de opvoeding van de ouders. B. het signaleren en voorkomen van ontwikkelingsachterstanden van kinderen. C. de verzorging van langdurig zieke kinderen. D. het signaleren van tekorten bij ouders in de opvoeding en de verwijzing naar het maatschappelijk werk 4 Wat is GEEN goede tip voor het contact met ouders en verwanten van cliënten? A. Neem mensen serieus. B. Neem de tijd. C. Vraag om verduidelijking als een vraag niet helder is. D. Geef een oordeel over de vraag van iemand die iets wil weten. Heb om half 4 de toets wie helpt me thnx
Super dank je wel! En deze nog Welk antwoord is juist? ADL betekent A. Algemene Dagelijkse Lichaamsverzorging. B. Algemene dagelijkse levensverrichtingen. C. Activiteiten van de Dagelijkse Lichaamsverzorging. D. Algemene Dagelijkse Leefactiviteiten. 3 Welk antwoord is juist? Professie betekent A. een geleerd iemand. B. beroep. C. dat je iets kunt. D. beroepshouding.
1B omdat je gedeeltelijk opvoeding overneemt naar wens van ouders, en omdat je tijdens observeerd en daardoor evt ontwikkelingachterstand signaleerd. 2D, Het is prettiger om bij de feiten te blijven. Beroepshouding. Dat is wat ik denk, maar ben niet 100% zeker van vraag 1. ADL is algemene dagelijkse levensverrichtingen. Professie word hier beroepshouding bedoelt denk ik. Ik heb een opleiding HZW gedaan, daar kwam het stuk kinderopvang ook aanbod.
Het is toch om jou kennis te testen? Waarom vraag jij dan het antwoord hier aan iemand anders? Of begrijp ik m nou ook niet goed
Oh vergat wat, maar dit zijn de goede antwoorden. 1b 2d En deze nog Welk antwoord is juist? ADL betekent B. Algemene dagelijkse levensverrichtingen. 3 Welk antwoord is juist? Professie betekent B. beroep.
Algemene dagelijkse levensverrichtingen = ADL dus niet Algemene Dagelijkse Lichaamsverzorging wat sommigen zeggen. Google is je vriend
Is dit een officiele toets om gastouder te worden? Zo ja, lijkt het me niet handig dat anderen de antwoorden gaan geven
Dit zijn waarschijnlijk vragen uit het proefexamen. Dat heb ik ook gemaakt en soms is het dan toch makkelijk om iemand even te vragen welk antwoord goed is? Soms zijn de vragen niet even handig gesteld namelijk. Ik had bijvoorbeeld als proefvraag: Hoe kun je het beste schoonmaken: A. Van links naar rechts B. Van boven naar beneden C. Van achter naar voren Het antwoord was B in de zin van van hoog naar laag, maar ik dacht eerst de bovenverdieping schoonmaken en daarna beneden. Leek me erg vreemd, dus toch maar even iemand gevraagd, omdat voor mij geen van de antwoorden goed was. Moet kunnen vind ik. TS, ik hoop dat het examen goed is gegaan.